Moi,
Miten saan tarkistettua moottoriöljyt kyseisestä pyörästä? Broidin customi lainassa enkä tajua näistä mitään. Yks kerta lähdin ajoon niin ihan niinku olis ollu tehot kateissa ja alkuun paloi Oil-valo mutta sammui hetken pästä. Ajettu kuulemma tänä keväänä öljyjen laiton jälkeen vasta 400km. mistähä vois johtua? Entä mitä se high beam -valo meinaa? ei oo palanu mutta kiinnostais tietää. kertokaa joku jos tiedätte enemmän, aloittelija kaipaa jeesiä :) kiitokset etukäteen!!!
XV Virago 750 öljyn tarkistus
Aloittelija2010
3
2952
Vastaukset
- Aloittelija2010
Niin ja tietysti, että mitä ja millasta öljyä tuohon pitäis laittaa jos tarvii lisätä ja miten lisätään? Siinä pari jatkokysymystä vielä :)
- voi tsiisus sentää
kysy siltä broidiltasi, sen mopo kerta on kyseessä... vai??
- mä1234567
Lohkossa on ölysilmä. jossa pitää näkyä öljyä, noin 3/4 silmää. Öljyn merkkivalo saattaa palaa kylmänä ja ylämäessä, jos öljyn taso on alhaalla. Ei mittaa öljynpainetta vaan tasoa. High beam on luultavasti kaukovalot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625