Moikka,
Mulla on kohtuullisen rasittava ongelma. Mulle on useita kertoja käynyt niin, että just ennen nussimisen alottamista erektio häviää. Aika harvoin enää jaksan edes innostua iskemään naisia kaupungin yöstä, kun ei panemisesta tule kuitenkaan mitään. Veltto muna ja seksin yrittäminen on niin järkyttävän nolo kokemus, etten enää koskaan haluais kokea sitä. Mikä neuvoksi?
Tarkennettakoon, että olen heteroseksuaali, olen ollut kerran sukupuoliyhteydessä naisen kanssa ja tykkään runkata aika paljon. Mitään potenssilääkkeitä en tosiaankaan viitti syödä, kun kalun toiminnassa ei sen puoleen oo mitään vikaa.
ongelma just ennen yhdyntää
7
937
Vastaukset
Moikka!
Taidan tietää syyn tuohon...sulle tulee ilmeisesti paineita seksin harrastamisesta tai itse aktista naisen kans..Eikö niin..Tuo ei ole mikään vika ainakaan,korkeintaan se on ongelma itsellesi. Asia korjaantuu sillä,että unohdat noi yhden yön jutut. Kun tapaat sopivan naisen,tutustut siihen paremmin ja pikku hiljaa ajan myötä tutustutte toisiinne seksuaalisesti ja rauhassa. Sitten kun sulla on tunteita toista kohtaan, seksi sujuu paremmin ja tuntuu parhaimmalta kuin irtosuhteissa. Älä ressaa! Tuo on normaalia lähes kaikilla ihmisillä,sekä miehillä että naisillakin...Nauti elämästä,tutustu naisiin lähemmin,ota iisisti ja seksi sujuu! =)- mallipoju
Sata kiitosta rohkasevista sanoista! Oon tavannut vähän aikaa sitten aivan ihastuttavan neidin, jonka kanssa synkkaa tosi hyvin. Ollaan edetty tosi rauhassa ja silti stressaan koko ajan sänkypuuhien sujumista tulevaisuudessa (ilmeisestikin aivan turhaan?). En oikein uskalla heittäytyä suhteeseen kun pelkään sitä miehenä epäonnistumisen nöyryytystä ja suhteen kaatumista. Ehkä pitää vaan uskaltaa mennä yli näistä yhden yön pettymyksien aiheuttamasta henkisestä taakasta...
mallipoju kirjoitti:
Sata kiitosta rohkasevista sanoista! Oon tavannut vähän aikaa sitten aivan ihastuttavan neidin, jonka kanssa synkkaa tosi hyvin. Ollaan edetty tosi rauhassa ja silti stressaan koko ajan sänkypuuhien sujumista tulevaisuudessa (ilmeisestikin aivan turhaan?). En oikein uskalla heittäytyä suhteeseen kun pelkään sitä miehenä epäonnistumisen nöyryytystä ja suhteen kaatumista. Ehkä pitää vaan uskaltaa mennä yli näistä yhden yön pettymyksien aiheuttamasta henkisestä taakasta...
Ole hyvä vaan!=) Juu,jatkat vaan samaan malliin..otat iisisti tuon naisesi kans. Kyl se siit. Sun ois ehkä hyvä kertoa naisellesi tuosta ongelmastasi tai jännityksestäsi paremminkin. Jos hän on fiksu ja normaali nainen,hän ymmärtää. Jos ei ymmärrä,heivaat tuommoisen ämmän pois elämästäsi.
Taidat olla vissiin aika nuori kolli eli sulla on vain kokemuksen puutetta. Joka tapauksessa,pikku hiljaa annat mennä vaan ja aika kultaa muistot. Tuo ei ole mikään ylitsepääsemätön asia. Tulet selviämään siit,olen aivan varma. Kohta olet aikamoinen seksin taitaja,ennen kuin huomaatkaan. )=)=)=)=- mallipoju
lefke kirjoitti:
Ole hyvä vaan!=) Juu,jatkat vaan samaan malliin..otat iisisti tuon naisesi kans. Kyl se siit. Sun ois ehkä hyvä kertoa naisellesi tuosta ongelmastasi tai jännityksestäsi paremminkin. Jos hän on fiksu ja normaali nainen,hän ymmärtää. Jos ei ymmärrä,heivaat tuommoisen ämmän pois elämästäsi.
Taidat olla vissiin aika nuori kolli eli sulla on vain kokemuksen puutetta. Joka tapauksessa,pikku hiljaa annat mennä vaan ja aika kultaa muistot. Tuo ei ole mikään ylitsepääsemätön asia. Tulet selviämään siit,olen aivan varma. Kohta olet aikamoinen seksin taitaja,ennen kuin huomaatkaan. )=)=)=)=Mun on vielä pakko kommentoida et ikä on 25. Seksuaalinen kasvu vaan on jäänyt jonnekin 10v tasolle. Mua on käytetty seksuaalisesti hyväks kun olin 6v ja myöhemmin oon kokenut vakavaa seksuaalisen väkivallan uhkaa kun olin 15. Mä luulen, että nää asiat vaikuttaa ihmisen normaaliin kehitykseen. Mutta oon päättänyt ottaa tän jutun nyt työn alle ja lopettaa menneen elämän murehtimisen.
Vaikka en varsinaisesti yhdyntään oo kyennyt, niin tiedän kuinka kieli ja sormet toimii (näillähän naisen sooloilu ja tyttö-tyttö-jututkin toimii). :) Melkein kaikki tytöt on halunneet nähdä jälkeenpäin, mut seksuaalisen kyvyttömyyden häpeä on ajanut mut aina pakoon ja kauas... - ...
mallipoju kirjoitti:
Kovin kuulostaa tutulta toi sun ongelma. Eipä ole tainnut kertaakaan onnistua uuden naisen kanssa heti ekalla kerralla, sen verta kovin tuppaa aina jännittämään. Senpä takia irtosuhteet ovat jääneet minimaalisiksi, mutta eipä se hirveästi ole mieltä painanut. Seksi on suhteessa parasta ja kaikista yhden illan jutuista jää mulle ainakin aina enemmän tai vähemmän paha maku suuhun, liittyi asiaan seksin yrittämistä tai ei. Kyse ei ole itsetunto-ongelmasta, tiedän olevani naisen silmään ihan miellyttävän näköinen kaveri. Vähän ehkä olen ujo, mutta ehkä otan eniten paineita siitä, onnistunko miellyttämään naista sängyssä. Tämäkin on sikäli erikoista, että kumppaneilta olen aina saanut kehuja otteistani. Ihmismieli on kuitenkin erikoinen asia ja saattaa tehdä temppuja, joita ei pysty ajatuksella käsittämään.
Mutta ei tosiaan kannata ottaa stressiä asiasta. Tuntuuhan se vähän nololta, kun kaveri ujostelee juuri h-hetkellä, mutta naiset ovat kaikesta käsittämättömyydestään huolimatta ymmärtäväisiä otuksia. Niille voi jopa keskustella asioista. ;) Ei kannattais muutenkaan ottaa niin hirveästi paineita siitä pillun saamisesta. Jos toisen kanssa synkkaa hyvin ja luottamus on molemminpuolista, niin kyllä se siitä alkaa luistaman kuin itsestään.
- ggyyhh
Jännitys pistää adrenaliinin virtaamaan ja se tappaa erektion. Ihan biologinen ilmiö.
- le spaghetti
Mulla on aika sama ongelma, vaikka ollaan oltu tyttöystävän kanssa jo 5kk ja ollaan sitten nyt tässä vähän aikaa sitten päätetty että voitais aloitella seksiä. Ollaan oltu kerran sillee, että oltiin molemmat pelkillä alushoususillaan ja hyväiltiin toisiamme. Itellä vaan meinas tulla paineita kun tyttö kouri alapäästä eikä stondannu vaikka siinä jo aika hyvä tovi oltiin oltu.. On mulla stondannu useinkin tytön seurassa kun on ollu vaatteet päällä ja ollaan vaikka suudeltu, mutta sitten kun mennään pidemälle ei alapäässä meinaa tapahtua mitään.. Kyllä mulla jotain paineita on, muutenkin olen ujon sorttinen ettei voi kusellakaan käydä kuin suljetussa kopissa... Asioista on jo paljon puhuttu tytön kanssa, se jopa tietää mun peniksen pituuden josta mulla myös oli paineita kun ei järin suuri ole, että ei sen tästäkään pitäis olla kiinni. Pitäiskö miehellä olla joka aamu aamustondis? itselläni ei ole kovin usein.. Kyllä oman käden kanssa ottaa eteen ilman ongelmia että kyllä sen pitäis toimia. Mutta tosiaan missähän vika, sitten kun SE hetki on käsillä ei olis kiva olla makaronina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164