Tampereelle on tullut uusi malesialainen ravintola Tammelantorin viereen. Onko kukaan käynyt kokeilemassa? Nimi näytti olevan Ravintola Borneo.
Uusi ravintola tampereella
7
1172
Vastaukset
- :) :) :)
pitää käydä koesyömässä
- _^^_
on siis myyty.
- maistelia
ite kävin, ei hyvä! ihan normi ruokaa kun olisi itse tehny niiden reseptillä.. kiinalaisesta ravintolastakin saa parempaa! pieni pettymys kyllä oli ja aika kallis paikka sinänsä.
- Kaija76
Kävimme syömässä, valikoimaa ei (vielä ainakaan) yhtä paljon kuin edeltäjällä mutta ruoka oli oikein hyvää. Omasta mielestäni paljon tuoreemman ja paremman makuista kun kiinalaiset aromivahvennekastikkeet.
- OK mielestäni..
Omasta mielestäni paljon parempi kuin edeltäjänsä, annos oli tosi reilun kokoinen, eikä tosiaan mitään peruskinkkischeisseä. Hienoa, että on ainakin jotain vaihtelua thai/vietnam rekkamiesten wokkailuille :)
- en ymmärrä
OK mielestäni.. kirjoitti:
Omasta mielestäni paljon parempi kuin edeltäjänsä, annos oli tosi reilun kokoinen, eikä tosiaan mitään peruskinkkischeisseä. Hienoa, että on ainakin jotain vaihtelua thai/vietnam rekkamiesten wokkailuille :)
thai/vietnam rekkamiesten wokkailu?
- jaa-a ...
Onko sillä kotisivut.
Taitaa nyt helteillä jäädä kokeilematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670