Nyt on jo nähty kaksi maailman laajuista lääketeollisuuden puhallusta.
Ensin oli se lintuinfluenssa ja viime vuonna H1N1 influenssaepidemia.
Kumpaankin saatiin valtiot upottamaan varmuuden vuoksi miljardeja euroja ja dollareita.
Kumpikin osoittautui huuhaaksi, jos ajatellaan maailmanlaajuisesti niiden leviämistä.
Myös niihin tauteihin sarirastuneiden kuolleisuus oli ennusteisiin nähden minimaalista.
Myös sairaanhoidosta vastuussa olevat joutuvat , niin vastenmielistä kuin se heille onkin, tunnustamaan, että taisivat rahat mennä väärään kohteeseen.
Milloinkahan tulee kolmas puhallus?
7
184
Vastaukset
Kelan johtoon valittu Hyssälä palkittiin ansioistaan. Parempi olisi ollut päästää tämä eläkkeelle ja antaa jonkun osaavan hoitaa homma. Pitää vielä antaa lisää palkkaa ja eläkettä.
Miksi Suomessa ei kukaan valvo mitään. Tasavallan Presidentti ei ainakaan puutu mihinkään kun pääsee nimittämään omat suosikkinsakin.
Pitäisi Hyssälän nyt vastata siitä mihin ylimääräiset lääkkeet pannaan.Taitaa olla nuo presidentin oikeudet sisäpolitiikassa vähän niin ja näin ja ulkopolitiikassakin hallitus haluaisi ottaa kaikki oikeudet pois.
Noista nimityksistä.
Muistatkos millainen häly nousi, kun Tarja ohitti hallituksen ja Suomen Pankkivaltuuskunnan ehdokkaan ja nimitti virkaan oman nais ehdokkaansa, Sinikka Salon.
Taisi ottaa silloin opikseen ja nimitti sen minkä hallitus halusi.- Atolfia
Jopel kirjoitti:
Taitaa olla nuo presidentin oikeudet sisäpolitiikassa vähän niin ja näin ja ulkopolitiikassakin hallitus haluaisi ottaa kaikki oikeudet pois.
Noista nimityksistä.
Muistatkos millainen häly nousi, kun Tarja ohitti hallituksen ja Suomen Pankkivaltuuskunnan ehdokkaan ja nimitti virkaan oman nais ehdokkaansa, Sinikka Salon.
Taisi ottaa silloin opikseen ja nimitti sen minkä hallitus halusi.tässä rokotusasiassa on ajateltu, että parempi ennakoiva hoito kuin parantava hoito. Voihan se olla, että rokotusohjelma auttoi tautien leviämistä estävästi. Ehkä oli hieman yliammuttu, mutta sattuuhan sitä virheitä viisaammillekin. Onhan se niinkin, jos rokotusaine olisi loppunut kesken, olisi siitä syntynyt hirveä haloo, että kuinka huonosti asia on ajateltu.
Se on vähän niin, että meni niin tai näin, niin aina väärinpäin.
Tulipahan rokotus otettua. Jos nyt syksyllä uusi epidemiaalto pyyhältää tänne Suomeen, olemme hyvin valmistautuneita.
Näin tässä unisena mietiskelen.
- Maalaismies*
Hoitotakuu kuuluu näihin suurenmoisiin lakeihin, joita ei ole mahdollisuus täyttää - muuten kuin fuskaten.Lain mukaan kansalaisen pitäisi päästä tarvitsemansa hoidon piiriin puolen vuoden sisällä.
Kun sairaanhoidon resursseja on pienennetty kaiken aikaa, mitä auttaa kahden miljoonan uhkasakko Helsingin ja Uudenmaan piireille? Se pakottaa fuskaamaan.Italialainen lakko tarkoittaa, että ollaan työpaikalla ja ollaan tekevinään töitä, vaikka ei tehdäkään, tai tehdään töitä, mutta aivan vääriä. Tarkoituksena on hidastaa oikeata työtä, niin että työnantaja kärsii.
Kysyin terveuskeskuksessa, että vosiko joku hoitaja mitata verensokeriarvon sellaisella pikatestauksella.
Aikaisemmin se on onnistunut ilman muuta vastauksella, mutta nyt tuli vastaus, että kaikilla hoitajilla on senverran kiire "puuhastella" muuta, niin että parasta mennä lääkärijonoon.
Tuttavani 78v kysyi terveyskeskuksessa, voisiko hoitaja puhdistaa hänen korvansa, kun itse ei oikein ole siinä onnistunut.
Vastaus oli, että hoitajilla on nyt kiire. Kannattaa mennä apteekkiin ja ostaa sieltä tarvittavat välineet.
Farmaseutit ovat apteekissa sitä varten, että neuvovat laitteiden käyttöä.
Enhän minä ketään osoittele, mutta voisikohan noihin jonoihin olla osasyynä tehyläisten taistelu sopimusvaltuuksista?
- ||||||||||||||||||||
Miljardöörit puhaltavat taas pankeista rahat omiin kätköihinsä.
- Satu*
Pankeista 'puhalletaan' rahat taas rikkaiden tyhjäntoimittajien tileille.
Sitten Suomen eläkeläisiltä leikataan eläkkeet ja lähetetään kaikkeen maailmaan,
koska muut ovat veloissa maailmanpankkiin, eivätkä suostu maksamaan.
Mitä pitää sattua ennen kuin Suomen eläkeläiset tekevät mielenosoituksen?
Nousisitko barrikaadeille, jos puolisosikin, jos minäkin, jos naapurisikin, jos ystäväsikin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391679En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411339Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 81051
- 121028
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846