Joo eli jos jollain on hyvä maila myynnissä, niin vosin harkita ostoa.
Näistä tai vastaavista olisin kiinnostunut:
Babolat AeroPro Drive GT
Babolat Pure Drive Roddick GT
Wilson K Factor KBlade Tour
Tai vastaavista yli 320 gramman mailoista.
Ostetaan tennismaila
9
837
Vastaukset
- Tsuide
Moro, mul ois 2 noit Wilson kblade tour 93 myynnis. Pistä viestii jos oot kiinnostunu. tsuide@yahoo.com
- JKL...
Vastasin mailiin.
- JKL...
Ei ole vielä mailaa löytynyt, joten tarjouksia otetaan vastaan.
- FoVision
Tuohon kategoriaan kuuluvia vanhoja mailojani joita voin myydä löytyy Wilson K Six-One 95 ja K Six-One Tour.
Tuonne voi laittaa viestiä jos kiinnostavat-> tomi.lindholm@suomi24.fi - pilot_78
FoVision kirjoitti:
Tuohon kategoriaan kuuluvia vanhoja mailojani joita voin myydä löytyy Wilson K Six-One 95 ja K Six-One Tour.
Tuonne voi laittaa viestiä jos kiinnostavat-> tomi.lindholm@suomi24.fiMoi,
mulla olisi huuto.netissä myytävänä todella hyvä setti:
http://www.huuto.net/kohteet/2x-prince-ozone-pro-tour-tennismailaa--prince-mailalaukku/140229923?ref=gl
Speksit noista mailoista: http://www.tenniscompany.com/racquets_Prince_OzoneProTourMP.html
- Akkki
Moi!
Multa löytyis käytännössä upouusi (ollut testiesittelymailana n. 2 tuntia) Babolat Pure Storm Tour GT Babolatin Revenge jänteillä.
Jos kiinnostaa niin pistä mailia a8k6i@hotmail.com - JarKa
Ostetaan Pure Storm Tour GT, kahvakoko 2 tai 3.
Ilmoita jos sellainen on myynnissä. - Vargas
Itellä myynnissä Wilson BLX 95 18*20 kahva 2(saa suurennettua helposti gripillä) jänne:Tecnifibre X-One Biphase 17, maila ostettu helmikuussa. hinta 90e genisten@gmail.com
- juuso1980
mulla olis myynnissä 1kpl Head prestige pro 3 kahvalla, tosi hyvä kuntoinen,
sekä Donnay Dual core silver 99 3 kahvalla, pelattu muutaman kerran, ja vielä Donnay x-red 94 3 kahvalla, tuollakin pelattu vain muutaman kerran.
jos kiinnostaa niin laittakaa sähköpostiosoitetta tänne niin otan yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222