Onpa mukava katsoa elokuvaa, kun vartin välein tulee kymmenen minuutin mainostauko.
Mainokset pilanneet TV:n
69
3907
Vastaukset
- Mölykaappilukki
Taitaa olla ainoat kanavat, joilta ei mainoksia tule: tv1, tv2 , Teema ja FST
Eipä noilta kanavilta oikein katsottavia ohjelmia tule, paitsi ehkä Teemalta ja joskus FST:ltä.
Mainostauot on kyllä lisääntyneet nykyään ja myös pidentyneet.
Kun mainokset alkaa, niin täytyy surffailla muilla kanavilla, mutta nykyään muillakin kanavilla on mainoksia melkein samaan aikaan, että ei sekään auta aina tuohon mainosmafiaan.
Sehän sen osoittaa, että mainokset on lisääntyneet, kun joka kanavalta näkyy mainoskia samaan aikaan, niin että niitä täytyy olla nykyään paljon enemmän.
Suurin osa ohjelman esitysajasta näytetään turhia mainoksia.- Kusetettu??
"Sehän sen osoittaa, että mainokset on lisääntyneet, kun joka kanavalta näkyy mainoskia samaan aikaan, niin että niitä täytyy olla nykyään paljon enemmän."
Itse laitan BBC News päälle kun on mainoskatko. Näyttäkööt mainoksiaan ei-kellekään hehheh...
Kotimaiset uutiset kuitenkin niin aivopesua että...
Nytkään ei ollut mitään mainintaa että Euroviisun voitto ei tullut äänestämällä vaan voitto oli etukäteen sovittu Neljännen Valtakunnan Herrakansalle.
Tavan tallaaja ymmärtää että noin huono karaoke-biisi ei voi voittaa rehellisen äänestyksen tuloksena.
Lieöö EUvostoliiton tulevia "äänestysmenetelmiä" nyt sitten testattu kunnolla?? - TVShop
Jännä havainto tv-sarjojen pituuksista. Ennen aikaan tunnin jakso tv-sarjaa kesti 55 minuuttia. Nykyään on hyvä jos kestää 42 minuuttia.
Onneksi nykyään voi tallentaa nuo lähetykset ja kelailla mainoksien yli. :) Ei ole enää pienintäkään syytä katsoa noita jaksoja samaan aikaan, kun ne tulevat televisiosta. - niksipirkka........
TVShop kirjoitti:
Jännä havainto tv-sarjojen pituuksista. Ennen aikaan tunnin jakso tv-sarjaa kesti 55 minuuttia. Nykyään on hyvä jos kestää 42 minuuttia.
Onneksi nykyään voi tallentaa nuo lähetykset ja kelailla mainoksien yli. :) Ei ole enää pienintäkään syytä katsoa noita jaksoja samaan aikaan, kun ne tulevat televisiosta.Teen täsmälleen samoin.
Otan sontalaatikosta mielenkiintoiset ohjelmat nauhalle, sitten katson ne vähän myöhemmin ja skippaan mainokset. Vielä kun saisi tuon boksin nauhoittamaan niin että se jättäisi mainokset suoraan pois. - jos ja jos..
niksipirkka........ kirjoitti:
Teen täsmälleen samoin.
Otan sontalaatikosta mielenkiintoiset ohjelmat nauhalle, sitten katson ne vähän myöhemmin ja skippaan mainokset. Vielä kun saisi tuon boksin nauhoittamaan niin että se jättäisi mainokset suoraan pois.Selkeä signaali joka olisi mainoksen alussa ja lopussa, niin spottien editointi tapahtuisi lennossa.
Mainostajat vaan saattaisivat nostaa metelin. - commercial
eipä siinä tarvita kuin tallentava digiboksi, oikein hyvän saa jo 150-200e hintaan. En sano että mikään pikkuraha, mutta moni pystyy tuon halutessaan säästämään jostain turhemmmasta. Ja kyllä minä ainakin olen valmis siitä ilosta vähän maksamaankin, ettei tarvitse mainoksia ja muuta soopaa katsella.
Toinen vaihtoehto on tilata Tkaista, vajaa 8e / kk ja kaiken pystyy katomaan (pienellä viiveellä) joko suoraan striimaamalla tai lataamaan koneelleen ja katsomaan koska haluaa. Ja kelaamaan mainosten yli.
Enpä ole periaatteessa yhtään mainnosta joutunut enää pariin vuoteen katsomaan, kyllä se sen verran hienoa on, että kannattaa jo vähän maksaakin. - jarjunen
jos ja jos.. kirjoitti:
Selkeä signaali joka olisi mainoksen alussa ja lopussa, niin spottien editointi tapahtuisi lennossa.
Mainostajat vaan saattaisivat nostaa metelin.Tää mainos kiellettiin telkkarista. Tää on mun mielestä hyvä, eikä vain sen takia että siinä näkyy tissit.
http://naurunappula.com/594949 - ffffffff
TVShop kirjoitti:
Onneksi nykyään voi tallentaa nuo lähetykset ja kelailla mainoksien yli. :) Ei ole enää pienintäkään syytä katsoa noita jaksoja samaan aikaan, kun ne tulevat televisiosta.Kiinnostaisi tietää, onko alkuperäisestä jaksosta leikattu "turhia" osia pois, että on saatu lisää tilaa mainoksille. Mistähän tähän löytyisi faktatietoa?
- qmR2D7VmEU
jarjunen kirjoitti:
Tää mainos kiellettiin telkkarista. Tää on mun mielestä hyvä, eikä vain sen takia että siinä näkyy tissit.
http://naurunappula.com/594949Sanoo näin vaikka koneessa on flashi.
"Videon katseluun tarvitaan Flash-tuettu selain."
Ilmeisesti jonkin propellipään yritys kikkailla.
- Tottapa jeah
Monesti käy niin, että mainoskatkolla saattaa jopa unohtaa mitä oli katsomassa.
Vittumaista on sekin kun viime aikoina on tullut mm. Tarantinon leffoja, ja ne kestää sitten aina johonkin 3:00 tai 3:40 välille, niin jos jätettäis mainokset pois niin ois tunnin lyhempi. Mm. koko suomen sähkölaskukin pienenisi, kun sammutettais tv:t ja valot ja pantais nukkumaan!- tvtvt
Heitä töllö parvekkeelta alas, loppuu se mainosten pakkosyöttö.
- Vapaa ilman
tvtvt kirjoitti:
Heitä töllö parvekkeelta alas, loppuu se mainosten pakkosyöttö.
Kuka käskee katsoa telkkaria ? Hanki elämä.
- Anonyymi
Vapaa ilman kirjoitti:
Kuka käskee katsoa telkkaria ? Hanki elämä.
Tv lupa, nykyisin Yle-vero, on kuitenkin maksettava, on se töllö sitten parvekkeen alla lumihangessa, tai olohuoneessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tv lupa, nykyisin Yle-vero, on kuitenkin maksettava, on se töllö sitten parvekkeen alla lumihangessa, tai olohuoneessa.
Joo ja sen veron joutuu maksamaan silti on tv, tai ei, tai hankkinut elämän tai ei.
- Tai silleen..
Perustaisitko uuden tv-kanavan jossa ei olis mainoksia..
Joohan tai silleen..- paskaaaa
Saatana ne sekoittaa mun herkän mielen täysin sekaisin. Kuulemma voivat vielä laittaa mainoksia ohjelman
"päälle" niin että kuvaruutu jaetaan kahtia ohjelman ja mainoksen kesken. Tätä on jo tapahtunut hieman nelosella. - dildo...
antaa älynsä valon loistaa.
- SUOLLETAAN
Mainoskanavat ovat yhä lisääntyneen aggressiivisen mainostamisen lisäksi ne on synkronoitu niin ,että kaikilla kanavilla tulee mainokset yhtä aikaa. Lisäksi niiden ääni on mixsattu kovemmalle kuin mainoksien välissä tuleva sisään-veto ohjelma.
Täytyy muistaa ,että nämä kanavat ovat perustettu mainoksien takia, eikä mukaohjelmia varten.
Joittenkin roskakanavien amerikkalainen formaatti jossa ohjelmat on ovat rytmitetty jo "käsikirjoituksessa" mainoksille.- Jaakosta
Eniten ärsyttää lähinnä amerikkalaiset ohjelmat, joissa on vielä enemmän mainoksia ja viiden minuutin välein mennään katkolle, jota ennen kerrotaan mitä mainosten jälkeen tulee. Mainosten jälkeen taas kerrataan koko ohjelma, mitä aikasemmin on tapahtunut. Eikö ihmiset muka muista mitä ne juuri katsoi ja tuskin kesken ohjelman mukaan hypänneetkään nyt hirveesti siitä irti saa.
- Viidakkoeläin
Jaakosta kirjoitti:
Eniten ärsyttää lähinnä amerikkalaiset ohjelmat, joissa on vielä enemmän mainoksia ja viiden minuutin välein mennään katkolle, jota ennen kerrotaan mitä mainosten jälkeen tulee. Mainosten jälkeen taas kerrataan koko ohjelma, mitä aikasemmin on tapahtunut. Eikö ihmiset muka muista mitä ne juuri katsoi ja tuskin kesken ohjelman mukaan hypänneetkään nyt hirveesti siitä irti saa.
..yhteiskunnasta/ maailmasta, jossa elän. Tarvitsen sitä selvitäkseni tässä yhä tiheämmässä viestintäviidakossa. Tarvitsen siis nimenomaan tietoa, en luuloja tai käsityksiä. YLEn kanavilta tulee paljon hyviä ohjelmia, suorastaan liikaa, jotta ne ehtisi katsomaan. Mukaellen laulun sanoja " ihminen on sitä mitä hän syö"; ihminen on sitä mitä hän katsoo tv:stä.
- Per Saukko
Viidakkoeläin kirjoitti:
..yhteiskunnasta/ maailmasta, jossa elän. Tarvitsen sitä selvitäkseni tässä yhä tiheämmässä viestintäviidakossa. Tarvitsen siis nimenomaan tietoa, en luuloja tai käsityksiä. YLEn kanavilta tulee paljon hyviä ohjelmia, suorastaan liikaa, jotta ne ehtisi katsomaan. Mukaellen laulun sanoja " ihminen on sitä mitä hän syö"; ihminen on sitä mitä hän katsoo tv:stä.
Sinullahan menee oikein, oikein hyvin kun ei ole tuon kummempia ongelmia elämässäsi!
- satunnainen katsoja
Viidakkoeläin kirjoitti:
Teen työtä tämän yhteiskunnan eteen ja olen osallinen tässä maailmassa. Viihdeuutisia en viitsi katsoa enkä urheilua. Mutta kaikki muut uutiset tulee katsottua useampaankin kertaan päivässä. Ja uskokaa että näin toimii todella moni suomalainen.
Ylen uutisiin olen tottunut luottamaan. Maikkarilla tulee nykyään sellaiset lyhytuutiset joissa sisältö tuntuu olevan että mennään nyt mainoksiin. Nelosen uutisista olen oppinut pitämään jossain määrin. Siellä tulee satunnaisesti valtaapitäviin kriittisesti suhtautuvia uutisia. Myönnän, että YLE on ajoittain hiukan liian kiltti. Toisaalta esimerkiksi lautakasajuttu tuli juuri Ylen kautta. Vaikka uutisena oli kyseenalainen; osoittaa se että Ylessä kuitenkin toimittajalla on jonkin asteinen vapaus.
Ja muuten niiltä. jotka pitävät Yleä punaisena, haluaisin kysyä koska mainoskanavat ovat lähettäneet kovaa dokumanttia sosialismin vainoista. Pari hätäistä yritystä olen havainnut, mutta ylellä on ollut useampia teräviä ohjelmia aiheesta. Kyllä minulle on syntynyt kuva, että Ylen asiaohjelmat ovat liian vaativia muutamille katsojille. Niitä katsoessahan pitää käyttää aivoja.
Mainoskanavat rahoittavat toimintansa mainoksilla (tämä on varmaan yllättävä tieto jollekin). Digiboxit ja muut uudet tavat katsoa tv-ohjelmia ovat johtaneet siihen että kanavat keksivät aina uusia keinoja varmistaakseen, että katsojat myös näkevät niitä mainoksia. Tästä muuten johtuu se, että kun yhdellä on mainoksia on niitä toisellakin. Mainokset tulevat kaikilla mainoskanavilla samaan aikaan. Ilmeistä onkin että mainoskanavat ovat käytännössä sopineet mainoksien alkamisajat. - oiuoi
Jaakosta kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Amerikkalaisten television katsominen on yhtä helvettiä.
Ja muutenkin amerikkalaiset ohjelmat, dokumentit ja keskusteluohjelmat ovat pelkkää paskaa sen vuoksi että yksi yksinkertainen asia venytetään tuntiin pelkällä saman toistolla ja helpoilla tietokoneanimaatioilla.
Amerikkalaiset suoltaa sellaista halpatuotantoroskaa että hävettää kun suomalaiset mainosrahoitteiset kanavat niitä ostavat. - oiuoio
satunnainen katsoja kirjoitti:
Teen työtä tämän yhteiskunnan eteen ja olen osallinen tässä maailmassa. Viihdeuutisia en viitsi katsoa enkä urheilua. Mutta kaikki muut uutiset tulee katsottua useampaankin kertaan päivässä. Ja uskokaa että näin toimii todella moni suomalainen.
Ylen uutisiin olen tottunut luottamaan. Maikkarilla tulee nykyään sellaiset lyhytuutiset joissa sisältö tuntuu olevan että mennään nyt mainoksiin. Nelosen uutisista olen oppinut pitämään jossain määrin. Siellä tulee satunnaisesti valtaapitäviin kriittisesti suhtautuvia uutisia. Myönnän, että YLE on ajoittain hiukan liian kiltti. Toisaalta esimerkiksi lautakasajuttu tuli juuri Ylen kautta. Vaikka uutisena oli kyseenalainen; osoittaa se että Ylessä kuitenkin toimittajalla on jonkin asteinen vapaus.
Ja muuten niiltä. jotka pitävät Yleä punaisena, haluaisin kysyä koska mainoskanavat ovat lähettäneet kovaa dokumanttia sosialismin vainoista. Pari hätäistä yritystä olen havainnut, mutta ylellä on ollut useampia teräviä ohjelmia aiheesta. Kyllä minulle on syntynyt kuva, että Ylen asiaohjelmat ovat liian vaativia muutamille katsojille. Niitä katsoessahan pitää käyttää aivoja.
Mainoskanavat rahoittavat toimintansa mainoksilla (tämä on varmaan yllättävä tieto jollekin). Digiboxit ja muut uudet tavat katsoa tv-ohjelmia ovat johtaneet siihen että kanavat keksivät aina uusia keinoja varmistaakseen, että katsojat myös näkevät niitä mainoksia. Tästä muuten johtuu se, että kun yhdellä on mainoksia on niitä toisellakin. Mainokset tulevat kaikilla mainoskanavilla samaan aikaan. Ilmeistä onkin että mainoskanavat ovat käytännössä sopineet mainoksien alkamisajat.Tuo ajoittaminen on täysin totta.
Kun jollakin kanavalla alkaa mainoskatko ja vaihdat sen ajaksi toiselle kanavalle, niin minuutin sisällä alkaa myös toisella kanavalla mainoskatko ja näin huolimatta siitä että vaihdatko kilpailevan yhtiön kanavalle.
Ehkä asiasta on sovittu, mutta kyllä tuo olisi voitu hoitaa sopimattakin, koska sillä estettäisiin tehokkaasti se että katsoja eksyisi toiselle kanavalle.
Tämä uusi järjestelmä jossa mainoskatko on muka lyhyempi ja niitä on ympätty ohjelman sekaan useammin, on perseestä, koska se sekoittaa täysin ohjelmien katsomisen. - 7+9
oiuoi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Amerikkalaisten television katsominen on yhtä helvettiä.
Ja muutenkin amerikkalaiset ohjelmat, dokumentit ja keskusteluohjelmat ovat pelkkää paskaa sen vuoksi että yksi yksinkertainen asia venytetään tuntiin pelkällä saman toistolla ja helpoilla tietokoneanimaatioilla.
Amerikkalaiset suoltaa sellaista halpatuotantoroskaa että hävettää kun suomalaiset mainosrahoitteiset kanavat niitä ostavat.sen verran yksinkertaista porukkaa, että kaikki pitää kerrata sataan kertaan..
- tomaattimies
Jaakosta kirjoitti:
Olet oikeilla jäljillä.. Ihmiset eivät muista mitä olivat katsomassa ja sen takia on kerrattava koko ohjelman aiempi sisältö.
Itse tein aiemmin siten, että aina mainostauon alkaessa vaihdoin kanavaa tai surffasin. Sitä vain jäi katsomaan sitten sellaista kanavaa, jossa oli ohjelmaa menossa tai josta ohjelmatauko juuri oli alkamassa. (ohjelmatauko = mainoskavalla mainosten esittämisen väliajoilla esitettävä muu ohjelmasisältö, esim. lyhyisiin esitysperiodeihin jaettu TV-elokuva, TV-sarja tai asiaohjelma.) En oikein muistanut mitä olin katsomassa, enkä erityisemmin yrittänytkään katsoa mitään erityistä ohjelmaa, koska se oli niin rasittavaa.
Sitten tuli nuo tallentavat dikiboksit. Se katseleminen muuttui olennaisesti helpommaksi tämän jälkikäteen katselun vuoksi, mutta katselun laatu oli yhä yhtä huono. ohjelma jakautuu liian useisiin lyhyisiin pätkiin, jotta jaksaisi katsoa. Koko ajan piti kelata noita mainosTV:n "sisäänheitto-ohjelmia" seuratessaan.
YLE:n ohjelmien seurattavuus oli ja on vieläkin aivan omaa luokkaansa tässä suhteessa.
nykyisin on paljon parempi. En enää katso TV:tä käytännössä lainkaan. - Anonyymi
satunnainen katsoja kirjoitti:
Mainoskanavat rahoittavat toimintansa mainoksilla (tämä on varmaan yllättävä tieto jollekin). Digiboxit ja muut uudet tavat katsoa tv-ohjelmia ovat johtaneet siihen että kanavat keksivät aina uusia keinoja varmistaakseen, että katsojat myös näkevät niitä mainoksia. Tästä muuten johtuu se, että kun yhdellä on mainoksia on niitä toisellakin. Mainokset tulevat kaikilla mainoskanavilla samaan aikaan. Ilmeistä onkin että mainoskanavat ovat käytännössä sopineet mainoksien alkamisajat.Maikkarillahan nyt on niin kiire mainoksien kanssa, että uutisetkin on nykyään ihan tynkäuutiset joissa kehotetaan vain menemään verkkoon ja lukemaan ja katselemaan uutiset sieltä
- hugelius
rupes vituttaan mainoskatkot, ja jätin koko leffan katselemisen kesken tais olla t1 tällä kertaa. samaan aikaa toisella kanavalla taisi olla jokin toinen leffa, jossa myös uusavuttomille tarkoitetut mainoskatkot ärstyttivät. vittu kyllä täällä osataan ostaa oikeat tavarat, ja maitopurkki ilman niitä tympeitä toinen toistaan imelämpiä mainoksia.
- nykyään
Laitan kaikki vähänkin kiinostavat ohjelmat nykyään boksin kovalevylle ja katselen niitä mainokset yli hyppien.
- spotit veks..
nykyään kirjoitti:
Laitan kaikki vähänkin kiinostavat ohjelmat nykyään boksin kovalevylle ja katselen niitä mainokset yli hyppien.
ennen leffan katsomista, mutta se on ainakin mun digiboxilla aika hidasta puuhaa.
Odottelen sellaista digiboxia, jota voisi ohjelmoida langattomasti läppärillä.
Esim. tallennusajan asettaminen olisi helppoa, jos Telkku.com - sivulta voisi klikata tallenettavan ohjelman. - Anonyymi
Ja kyllä Suomen kansa vauvasta vaariin tietää, että se emättimen kuivuus paranee vagisanilla! Ei tartte enää jankuttaa tuota!
- ouyrf
tv-ohjelmista keskustelulle on suomi24:ssä tv-palstat erikseen(niitä on paljon, kanavillekin omansa).
- rajanvetäjä
Onko keskustelu sallittu ja rajattu vain ulkomaalaisten haukkumiseen, Israelin ylistämiseen, ydinvoiman vastustamiseen, Lidlin halventamiseen ja muuhun vastaavaan p..n jauhamiseen?
- ttcxt
Tässä ei keskustella televisio-ohjelmista ja niiden sisällöstä, tai mainoksista ja niiden sisällöstä, vaan niiden yhteiskunnallisesta merkityksestä, eli siitä paskasta mitä pakkosyötetään kansalle. Se on maailman menoa se!
Jos olet niin vähillä älynlahjoilla varustettu ettet ymmärrä asioiden eroja, niin kypsy siihen. Aloitus kuuluu nimenomaan tänne.
- 13+5=kokeillaan
Melko vähän tulee katsottua mainoskanavia juuri noitten yhtämittaa tulevien mainosten ja uusintojen vuoksi. YLE1, YLE2, FST5 ja Teema ovat onneksi kanavat joilla ei ole mainoksia. Maksukanavat taas ovat liian kalliita.
- o k2
ja JIM ovat menneet aivan överiksi. Ohjelman katsominen ei onnistu enää suorana vaan täytyy nauhoittaa ja kelata yli kymmenminuuttisten mainospätkien.
- kun..
muiden tekemät ei kelpaa..
Buuahh :DDDDDDDD
Saahan nauraa, saahan ?
- nykyPskaa!!!
KYLLÄ SUOMALAISET ON TYHMIÄ!!! MAKSAVAT TV-LUPAA JA SAAVAT VASTINEEKSI 3,4, SUB, JA JIM- KANAVILTA MAINOKSIA MAINOSTEN PERÄÄN, YLELTÄ TAASEN YLETTÖMÄN TYPERIÄ UUSINTOJA UUSINTOJEN PERÄÄN!!!! JOUKKOHAUDATAAN MEDIAMAKSUT, KOSKA SEN VASTINEEKSI EI SAA MITÄÄN MUUTA KUIN UUSINTOJA JA MAINOKSIA!!!!
- uuden..
ilmaisen, mainoksettoman tv-kanavan omistaja ..
- sitä mulle..
uuden.. kirjoitti:
ilmaisen, mainoksettoman tv-kanavan omistaja ..
Ehkä se kertoo kahden vuoden päästä, kun mää täytän 8 vuotta..
Nyt pitää mennä nukkumaan.
Hei sulle.
- huinen.
Eikä siinä mitään vaikka mainoksia välillä tulisikin, mutta kun 99% niistä on nykyään pelkkää paskaa. Hyviä ja todellisia mainoksia harvassa.
- Raha auttaa
Eipä ole Canal tai TV1000 katkaisseet yhtään leffaa mainoksilla ... eli hankkikaa parempia kanavia :-).
- EEEaaaFF2
Mainoksia tulee tätä nykyään liian usein ja mainokset on valtaosa tosi typeriä. Vaikka varmaan esim.joku Snellman mainoksen tehnyt mainostoimisto tyytyväisenä hykertelee kuin olisi tehnyt muka jonkun vuosisadan nerokkaan ja huumoritajuisen mainoksen....niin katsojan näkökulmasta tuokin vain yksi typerä ja huono mainos monien muiden vastaavien joukossa.
Tietysti sekin, että mainoksia ängetään joka väliin on epämiellyttävää katsojan kannalta.- hyvin pärjää
Hyvin riittää pelkät Ylen kanavat. Mainoskanavien pelkkiä uusintoja, tulevien uusintojen esittelyä ja yhtämittaa tulevia mainoksia ei kauan viitsi seurata.
- väärää tietoa
hyvin pärjää kirjoitti:
Hyvin riittää pelkät Ylen kanavat. Mainoskanavien pelkkiä uusintoja, tulevien uusintojen esittelyä ja yhtämittaa tulevia mainoksia ei kauan viitsi seurata.
ai että yleltä ei tule uusintoja?! sen kun näkisi!
- Ta-Daah!
Toosa kiinni, digiboksi järveen, luvat poikki.
Helppoa kun sen osaa. Lue vaikka kirja. - 34853984598457084
TV ja kaikki lehdet ovat juutalaisien käsissä.
- eimainoksia
fdh2357 kirjoitti:
http://www.paybackNikki.in/?id=7g8pm5vupxyh4om3cywot8p9p386sd
Jos jättää porukalla ostamtta niitä tuotteita joita koitetaan väkisin myydä,niin luulen että mainokset alkaa lyhentymään.
- ???
eimainoksia kirjoitti:
Jos jättää porukalla ostamtta niitä tuotteita joita koitetaan väkisin myydä,niin luulen että mainokset alkaa lyhentymään.
ajattelit kasata ?
- Momentti kärsii
Mites tämä viime viikon Jack Nicholson-leffa? kesken leffan tulivat uutiset ja urheiluruutu???????????????
- parempi kuin
paras yle-ohjelma.
BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !! BUUAAHH !!
tmv...
Eiks jee ? - katsokaa YLEä
on kyllä kiva katsoa YLE.n leffoja ja sarjoja niinkuin niiden pitää tullakin,
suoraan ihan katkoja. - j323
Jeesus Kristus on Jumala ja Hän rakastaa sinua niin paljon että kuoli syntiesi sovitukseksi.Usko Jeesukseen Pelastajanasi niin saat elää IKUISESTI !!! Lue Raamattua!
- anatas
joo joo, revi sinäkin raamattusi ja tunge palat sen jälkeen vaikka naapurin postilaatikosta sisään.
ihan oikeasti, menkää hihulit itseenne ja lopettakaa tuo alituinen pa¤kanjauhanta. sitten kun kuolee niin kuolee eiikä ole olemassa mitään typerää valkopartaista pervertikkoa. eikun sehän ole se jesse joka Rakastaa kaikkia lapsia. liekö muten michael jacksonin tuttu kun sekin tykkäs lapsista.
kaikki typerä uskontohihulointi on anaalista ja jos olisin fundamentalisti, niin hihkuisin kaikkien hihhuleiden ampumisen puolesta.
- OstaHome
Suomen TV:ssä ei mitään laatuohjelmia enään edes tule. Kaikki jenkistä tulevat ohjelmat/sarjat ovat viikkoja/kuukausia/vuosia vanhoja ja kotimaiset "viihteet" ovat niin amatööristä roskaa, että hävettää. Nykyään katson tai lataan kaikki kiinnostavien sarjojen jaksot netistä. Yön yli on tuore House jenkeistä ladattu :). Jos nyt jokin kelpo leffa näytetään telkussa, niin Media Center kyllä nauhoittaa sen.
- Katsoa mainoksia
En minä ainakaan katso yhtäkään mainosta, juoksen aina silloin veskiin, taikka kahveenkeittoon ja Facebookis kerkee käymään, kun kone on siitä kohdin auki, ja juttu luistaa taas mainoskatkojen
aikana... sitten juostaan takasin ettei pudota kärryiltä mitä filmis/sarjas tapahtuukaan.
Vuosikymmenien harjoitus tekee mestarin. - mute..
Katsoa mainoksia kirjoitti:
En minä ainakaan katso yhtäkään mainosta, juoksen aina silloin veskiin, taikka kahveenkeittoon ja Facebookis kerkee käymään, kun kone on siitä kohdin auki, ja juttu luistaa taas mainoskatkojen
aikana... sitten juostaan takasin ettei pudota kärryiltä mitä filmis/sarjas tapahtuukaan.
Vuosikymmenien harjoitus tekee mestarin.suljen äänen tv:stä, koska kaikkein ärsyttävimpiä mainoksissa on ne ällöttävän teennäiset speakit ja dialogit.
- antsuu93
no on se kyllä kumma, kun salkkareihinki on tungettu toisetki mainokset, ku ennen oli vaa yhet... noo ainahan voi olla kattomatta tv:tä tai kattoo parhaat sarjat netistä
- Retkuilija
sarjan aikana tulleet mainoskatkot saivat hakkaamaan koko toosan mikropiiteiksi!
- 1-9=?
Sen tarkoitus on saada ihmiset ostamaan maksukanavia. No minuapa mainokset ei haittaa kun en edes muista mikä vuosi on viimeksi telkkarissa ollu virrat päällä.
- leffafriikki7
Kyllästyin lopullisesti mainoskanaviin ja siirryin katsomaan pelkästään Ylen ohjelmia. Yllätys, yllätys, niistä löytyy ihan kunnon asiaakin. Ja Teeman leffat ovat parhaimpia! Tänäänkin tulee loistava Casablanca.
- Anonyymi
Ennen oli piratebay.
Mikä lie nykyään.
Katson vaihtoehtoisia juttuja netistä ilman mainoksia.
Kuten thehighwire... - Anonyymi
Mä tallennan leffat ja kelaan mainokset yli hähähä kjäh
- Anonyymi
Eniten ottaa kupoliin maksukanavat joissa mainoksia riitttää, enkö mä maksanu just siitä ettei tulis niitä mainoksia?
Vielä kun saisivat mainokset F1 lähetyksiin 🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Katsokaas YLE Areenalta vaikka Politiikka -Suomi. Ei mainoksia.
Huomannut saman
- Anonyymi
Tallennan ohjelmat ja kelaan mainokset pikana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850