>>>>taas. Kuinkahan monta kertaa tämä pitää sanoa. Olen sanonut, että Raamatussa Malakian kirjassa Jumala sanoo varkaiksi niitä, jotka eivät palauta täysiä kymmenyksiä Jumalan huoneeseen. Voit lukea tekstin itse.
>>>
Näin siis insinööri, jonka nimeä ei saa mainita.
Mutta miten pitäisi tehdä, jos "minun Isäni huoneesta" on tehty "ryövärien luola"?
Oppineena miehenä insinööri voisi ohimennen mainita senkin, että Jerusalemin temppelin viimeisimmän hävityksen jälkeen juutalaiset lopettivat kymmenysten maksamisen, kuin maksamisen jatkamisen edellytykset, jotka nekin löytyvät insinöörille niin rakkaasta VT:sta, olivat lakanneet olemasta.
Jumalan huone vai ryövörien luola?
4
180
Vastaukset
- werwerwer
halveksit Flinkkiä. Näkeehän sen kaikesta. Nettipeeloksi olet muuttunut.
- kiukai
Kymmennyksiä ei ole lakkautettu uudessa liitossa se käy hyvin selville Jeesuksen sanoissa Matt.23:23
"Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää."
"Eikä noitakaan sikseen jättää"- se sama Tuomas
jonka muuten Jeesus ennusti,
tapahtui hänen ristinkuolemansa jälkeen.
Jotenka silloin, kun hän käski "näitä noudattaa", juutalaiset tosiaan näitä noudattivat.
Mutta jos rehellisenä olemiseen kirkolla olisi ollut jotakin halua, eikö olisi edes ohimennen pitänyt mainita, että temppelin (Jumalan varastohuoneen) hävityksen jälkeen ei ollut paikkaa, mihin juutalaiset olisivat voineet tuoda kymenyksiään.
Sen jälkeen rabbit ovat saaneet toimeentulonsa muilla keinoin. Esimerkiksi vihkiminen Z sekeliä, hautaaminen Y sekeliä jne. Eli uskonnollisten toimitusten toimitusmaksut.
Mielestän paljon avoimempaa meininkiä kui tuo "Herran varastohuone", johon tuotujen rahojen kanssa liian moni asiton on päässyt huseeraamaan. - $$-kultti
se sama Tuomas kirjoitti:
jonka muuten Jeesus ennusti,
tapahtui hänen ristinkuolemansa jälkeen.
Jotenka silloin, kun hän käski "näitä noudattaa", juutalaiset tosiaan näitä noudattivat.
Mutta jos rehellisenä olemiseen kirkolla olisi ollut jotakin halua, eikö olisi edes ohimennen pitänyt mainita, että temppelin (Jumalan varastohuoneen) hävityksen jälkeen ei ollut paikkaa, mihin juutalaiset olisivat voineet tuoda kymenyksiään.
Sen jälkeen rabbit ovat saaneet toimeentulonsa muilla keinoin. Esimerkiksi vihkiminen Z sekeliä, hautaaminen Y sekeliä jne. Eli uskonnollisten toimitusten toimitusmaksut.
Mielestän paljon avoimempaa meininkiä kui tuo "Herran varastohuone", johon tuotujen rahojen kanssa liian moni asiton on päässyt huseeraamaan."Herran varastohuoneesta" on, että kyse on jostakin kultin omasta herrasta, jonka jalkojen juureen lahjat on tuotava, muuten kadotus on varma.
Näitähän kultin omia herroja on pilvin pimein, joten rahaa saa kiikuttaa selkä vääränä pohjattomaan kaivoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124