jotain sekstailu seuraa meseen tytöistä 17v pojalle. boy92-@hotmail.com
saa lisätä mun puolesta vaikka oisit omasta mielestäsi ruma, sillä se ei tarkoita välttämättä sitä että minusta oisit ruma.:D
juu eipä muuta, lisäilkää jos huvittaa. ja kaikken maailma uskovaisten märsiöitten on turha tulla pätemään että on noloa täältä hakea mitään sekstailu seuraa. kun asuu täällä hevon *erseesä niin täällä päin ei paljon voi livenä tyttöjä tapailla. mutta onneksi on netti.
meseen tyttöjä
5
709
Vastaukset
- repsrepsvaan
et saa seksiseuraa muutenku netistä XD
- LOLOLASDASD
Lol oot 92 ja etit täälä jotaa seuraa :DDD
- lihöfh
LOLOLASDASD kirjoitti:
Lol oot 92 ja etit täälä jotaa seuraa :DDD
Mistä päon oot?
- blondiii1994
lihöfh kirjoitti:
Mistä päon oot?
ihanaa,lisäsin sut. haluan nähädä kun runkkaat mulle. mä voin sitte sormettaa sulle
- Hottiss95.
Vanha ketju mutta täälä ois halukas tyttö. antakaa pojat mesejänne,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670