Felix Põltsamaa sinep

vallu 502

mistä tätä saa,ja onko osoitteita tai puh numeroo kyseisiin kaupoihin.

16

2941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vp

eipä taida saada suomesta koska suomalaisethan ovat tottuneet auraan turkuun tai muuhun suomalaiseen laimeeseen sinappiin jotka ovat sokeria pöltsamaan felixiin nähden ystäväni virosta tuo minulle tätä aina kun joskus tapaamme monia tuubeja mutta aina ne vaan loppuvat oli sitä kuinka paljon vaan se on niin hyvää että sitä kun tottuu syömään sitä syö jopa ilman makkaraakin

• KMF

Jos se on sitä toosi tulista niin Helsingissä saa ainakin Eesti kaupasta. Niillä on 2 kauppaa, toinen Vuosaaressa toisen osoitetta en muista.

• Porvoolainen M
    • Ja ja

myyrmäen eesti kauppa

• Pöltsamaan kange

Jos joku vielä etsii Pöltsamaan kange sinappia, niin sitä saa ainakin nettikaupasta www.saunalahja.fi Sieltä me on sitä ostettu ja on se vaan niiiin hyvää ja tulista! Grillimakkara ei maistu miltään ilman Pöltsamaan kangeta!

• tuntuu nenässä

Minäkin tykästyin tuohon tulisuuteen, mutta mitään muuta toi ei oikeastaan tarjoakkaan...loppujen lopuksi aika mautonta.

Suosittelen ostamaan tuotetta: Meiran Tulinen Sinappi maksaa alta euron tuubi ja tulisuutta on senverta, että menee nenään. Näitä saa ainakin sokoksista.

Toinen hyvä: Chef Wotkin's tulinen sinappi

• ei syö erkkikään

Siis tarkoitatte kulkukoiran paskaaa.

• Huvinsa kullakin...

Siis oleksä tosiaan menny maistamaan kulkukoiran kakkia?
        Eipä mee kovi hyvin sulla!

• youp
        Huvinsa kullakin... kirjoitti:

Siis oleksä tosiaan menny maistamaan kulkukoiran kakkia?
        Eipä mee kovi hyvin sulla!

Tää maailmailmanrannan käypäläinen, joka kommentoi kaikkeen "Etelä-Suomeen" liittyvään, ei ole koskaan muuta syönytkään kuin kulkukoiran paskaa. Noin köyhää sanavarastoa ei mikään muu voi selittää.

Saanut aikanaan tippurin tallinnanresissulla ja vieläkin siitä katkera. Mammanpoika, takakylän taavi.

• ei syö erkkikään
        youp kirjoitti:

Tää maailmailmanrannan käypäläinen, joka kommentoi kaikkeen "Etelä-Suomeen" liittyvään, ei ole koskaan muuta syönytkään kuin kulkukoiran paskaa. Noin köyhää sanavarastoa ei mikään muu voi selittää.

Saanut aikanaan tippurin tallinnanresissulla ja vieläkin siitä katkera. Mammanpoika, takakylän taavi.

Mitä sinä peräkammarin ryssä yrität vikistä, olen senverran maailmaa kiertänyt ja varakas ettei minulle kelpaa nuo virulaiset moskat. Tuon "etelä-suomen" kierrän mielelläni kaukaa.
        Ja sinullahan peräkammarin ryssä se vasta runsas onkin tuo sanansanavarasto.

• Myytinmurtaja.
        ei syö erkkikään kirjoitti:

Mitä sinä peräkammarin ryssä yrität vikistä, olen senverran maailmaa kiertänyt ja varakas ettei minulle kelpaa nuo virulaiset moskat. Tuon "etelä-suomen" kierrän mielelläni kaukaa.
        Ja sinullahan peräkammarin ryssä se vasta runsas onkin tuo sanansanavarasto.

No tokihan sinun pitää tietää miltä kulkukoiran paska maistuu, jos kerran vertaat tiettyjä tuotteita siihen. Kiinni jäit.....

• Põltsamaa Kange
    • YÄK

YÄK tuolle kulkukoiranpaskalle, YÄK.

• herkut
    • eiHKn.sinistä

Tallinnasta saa joka kaupasta eikä maksa hyvinkään paljonkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60