Lippuamme koskeva laki on tullut uudistettuna voimaan 26.5.1978/380 Tuo laki määrittelee lipun käyttöä sekä epäkunnioitavasta käytöstä voidaan tuomita lain 8 § mukaan sakkoon.
Näin tänään hihamerkin oikeassa hihassa ja huomioni kiinnitty siihen että tuo merkki näytti jotenkin oudolta eli pitenpi sakara eteenpäin.
Katsoin markinoilla olevat lailliset tuotteet ja niissä tuo lippu on vasemmassa hihassa ja tuo merkki siten kuin se on tarkoitettu eli lyhyt osa eteenpäin.
Onko sitten niin,että uusnatsismi on tullut Lieksaan se on hieman samankaltainen ilmiö kuin josta olen varoittanut jos Risti on alassuin kaulassa niin se viittää saatananpalvontaan, joten hieman epämääräistä näillä kulmilla mutta mahdollista.MK
Siniristilippu
8
243
Vastaukset
- juppejee
on sullakin ongelmat...
- juppejee
markkukorpinen kirjoitti:
Vaan kaverilla kuten laki sanoo MK
oiskohan kaverilla voinu käydä vahinko?kääppä piruuttas neuvomassa kun olet "viisaampi"!
- bbbbbebbebbbe
markkukorpinen kirjoitti:
Vaan kaverilla kuten laki sanoo MK
voi
- myös--
lipputangongin lippu lyhyt osa eteenpäin, muutenhan olet tehnyt itseäsi vastaan.
- myös tästä,
eli Otaniemen Jyllääjien paidasta, siinä kun on lippu oikeassa hihassa ja pitempi sakara eteenpäin!
http://ojy.ayy.fi/pics/pyorailypaita.jpg
- bassoa kehiin
Kun näät seuraavan kerran väärin asennetun hihalipun, mee tyypin luo ja sano. Etkö sie perkeleen tollo osaa edes ommella suomenlippua oikein. Muista viitata lakipykäliin ja sakkorangaistuksiin.
Veikkaan viittomakielen perusoppitunnin olevan riittävän selkeä.- JL
mahdollisesti tuolla kellonlyömällä viittomakielen uutiset maakunnasta, sekä varoitukset teillä liikkujille maa-alueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634