Elikkäs, tahtoisin tietää, onko lisäosien asentamisjärjestyksellä jotain väliä?
Minulla on Sims 2 pelissä peruspeli, yliopisto ja vuodenajat (toimii siis vuodenajat levyllä). Ja nyt tahtoisin mukaan myös tämän lemmikkielämää-lisäosan. Onko siis mahdollista asentaa se normaalisti ilman minkään laista hämminkiä.
The Sims 2 lemmikkielämää (pc)
asentamaan
3
252
Vastaukset
- lisäys
Itse en ole mikään nero näissä asioissa,mutta mitä olen sivusta seurannut meillä näitä asennuksia niin ensin laitettiin perus ja sen jälkeen lisäosat vanhemmista uusimpaan ja myöhemmin jos on lisätty joku vanhempi lisäosa niin se on onnistunut ilman mitään ongelmia sitä ei olla kokeiltu jos on lisätty joku uudempi.
Eli minulla on uusin vapaa-aika ja sen jälkeen on lisätty kauppa-auki ja kamasettejä.
Lemmikki on vanhempi kuin vuodenajat eli sen lisäys pitäisi onnistua ilman ongelmia.- ..
se sitten toimii. :) Kiitokset
- ds
.. kirjoitti:
se sitten toimii. :) Kiitokset
toimiihan se :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450