Voisiko joku selittää miten tälläinen soitetaan jossa on numeroita?: ) olen ymmärtäänyt että ainakaan jos on 0 niin ei tarvii muuta tehhä ku "rämpäyttää" kieltä. alhaalla on esimerkki.
http://www.ykkoskitara.fi/harjoitukset.php?view=1130&title=Jänis istui maassa
Helppii.
2
121
Vastaukset
elikkä viivasto kuvaa kieliä, yleensä perus EADGBE. Ylin rivi on kitarasi ohuin kieli ja taasen alin rivi on kitaran paksuin kieli. Nämä numerot taasen meinaa miltä nauhaväliltä soitetaan esim. 0- on kieli soitettuna vapaana, 1- painat sormen ensimmäiselle nauhavälille, 2- toinen nauhaväli jne.
esim. kyseissä linkissä oleva kipale alkaisi sillä, että laitat sormen paksuimman kielen viidennelle nauhavälille ja soitat sen neljä kertaa. sen jälkeen siirryt A kielelle ja sormi neljännelle nauhaväille ja siitä seitsämännelle kunnes taas seurais kielen vaihto yksi ylempään jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864