Ostin kympillä pussilakanan, ratkoin saumat ja näin sain kaksi verhoa keittiön ikkunaan.
Verhot
3
374
Vastaukset
Ihan hyvä,just tollaista inspiraatiota pitäisi olla,eli tosiaan inspiroi tilanteen mukaan,eli on joustava,esim,asumisen ja ihmisten suhteen.No ei tietenkään kaiken suhteen,sanon sen takia ettei tule väärinkäsityksiä,eikä jääräpäisesti pidä kiinni omista oikeuksistaan,esim.liikenteessä.Se ei kylläkään kuulunut ihan tälle palstalle.
- Nuukahko
Kun kangas on puuvillaa, sillä on jälkikäyttöä. Neljästä metristä saa pöytäliinaa, tyynynpäällisiä, esiliinaa, pikku kasseja...jne vaikkapa pikkulahjoiksi. Tai ompelee saumat taas kiinni ja siinä on taas pussilakana.
- Nuukuus kunniaan
Nuukahko kirjoitti:
Kun kangas on puuvillaa, sillä on jälkikäyttöä. Neljästä metristä saa pöytäliinaa, tyynynpäällisiä, esiliinaa, pikku kasseja...jne vaikkapa pikkulahjoiksi. Tai ompelee saumat taas kiinni ja siinä on taas pussilakana.
Itse aikanaan yksinhuoltajaäitinä ostin aina verhokaupasta puuvillaverhoja juuri sen tähden, että niillä on sitten muutakin käyttöä kun kyllästyn niitä katselemaan ikkunassa. Usein ne päätyivät joko aluslakanoiksi tai pussilakanoiksi tai tyynyliinoiksi ja myöhemmin sitten poppana- tai matonkuteeksi. Näin samaiselle tavaralle saatiin monta-monta-vuotta lisää käyttöaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319