Miesten sukkahousu

Uusimies22

15

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funktionality

Tämä toimii. Muutamat garderoopissa löytyy jo.

• Avarakatseinen mies

Näyttävät asiallisilta, eivätkä hinnat ole sentään 100 eurosta ylöspäin. Miesten anatomia on myös huomioitu. Miten nopeasti toimitukset pelaavat?

• aino/ako

haloo ! näyttipä mummon tukihousuilta ! kyllä ne sukkikset /NAISTEN) käy miehillekki. päivällä näin miehen ,kellä oli nailon sukat. sukat,polvisukat vai sukkahousut ? ei niitä kukaan huomaisi jos ei lahje olisi noussut istuessa,jos silloinkaan olisi katse osunut ...? puhumattakaan paksummista sukista,40 den ylöspäin

• yks +kaks

Kylllä nailon tuntuu hyvältä päällä ja naistennailoniset huosut ja sukkikset,niitä olen käytänyt jo kymmeniä vuosia.

• Nailon hiostaa

Mistä olet löytänyt tuollaisia? Nailon materiaalina hävisi markkinoilta jo jokunen vuosikymmen sitten. Oletko ostanut jostain vintagekamaa?

• yks+kaks

ulkomaalaisten kaupoista ja muualtakin löytyy melkein vastaavaia lystra ja muita kienoja pehmeita iholle jopa Lideliltä joskus on ollut myynnissä.

• niin mutta...

ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.

• Sukkahousutieteilijä
        niin mutta... kirjoitti:

ne eivät olekaan sitten Nailonia. Jos tuolla sanalla lystra tarkoitat Lycraa, se ei ole materiaalina lähelläkään Nailonia. Samoin kaikki iholla pehmeänä tuntuva materiaali ei ole Nailonia. Nailon tuntuu melko kovalta ja huonosti joustavalta. Olen joskus käyttänyt aitoja Nailonsukkia ja on sanottava että olivat melko inhottavat kun joustivat melko vähän ja rikkoutuivat helposti. Nykyiset keinomateriaalit ovat paljon mukavampia mutta jotkut haluavat käyttää vintageasuja ja silloin kaivetaan esiin vanhoja Nailonista valmistettuja tuotteita. Aitoja Nailonista valmistettuja vaatteita en ole löytänyt koskaan Lidl:stä tai mistään muustakaan tavaratalosta, ne ovat erikoisliikkeiden tuotteita ja yleensä vanhaa varastoa vuosikymmenten takaa.

Nailon tai nylon on polyamidin markkinanimi. Ohuet sukkahousut on valmistettu 100% polyamidista. Kalliimpiin sukkahousuihin on lisätty lycraa (yleinsä 5-15 %), jolla saadaan kuidut pysymään paremmin joustavina. Lycra toimii ikäänkuin jousina polyamidin seassa.

Se että vanhat sukat eivät joustaneen niin kuin nykyiset, johtui siitä että lanka ei ollut käherretty ja käsitelty samalla lailla, kun nykyisin on. Kuitenkin kyse on molemmissa samasta DuPontin 1935 kehittämästä muovista.

Jos käyt ostamassa Etrasta nylon tankoa, saat valkoista tai mustaa kovaa muovia, jota on vaikea vuolla edes puukolla. Kuitenkin kyse on samasta materiaalista kuin sukkahousuissa. Nyky sukkahousuissa langasta on tehty äärimmäisen ohutta, ja se on käherretty, jotta siitä tulee joustavaa ja paksumpaa.

• niin mutta... kirjoitti:

Uutta tietoa.Olen ostanut uusia 0 nylonsukkia ja ne joustaa vähän.Sukkanauhaliivit joustaa loput mitä tarvii.Eikä nämä hierrä jalkoja on kokeiltu!!!
        Lycasukkia ei voi varrata nylonsukkiin on ne ihan eri näköiset ja tuntuiset!!!
        Stay- upit on toki helppo käyttää mutta eivät ole samaasia.Niin ja lycasukat on kiinni ihossa mikä on huono juttu, koska ne hieostaa...

• muoti 2011

Lidlissä myydäänkin trendikkäitä esiliinoja, jotka ovat käteviä esim. grillatessa. Must-have kesäasuste, sukkahousuilla tai ilman.

• Hönö HOM

Ihanaa, onko niissä sukkahousuissa takasaumat ?

• Tavallinen mies

Miks nämä miesten sukkahousujutut menee aina överiksi. Mitä ihmeen homokammojuttua on sukkahousuissa jos mies niitä pitää ?

• CorsetBoy

Miesten sukkanousut !
      Täällä suomalaisessa liikkeessä on hyvä valikoima ja lisätietoa sitä hakeville:
      http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42

Itse käytän vain sukkanauhasukkia, nylon saumalliset tai silkkiset saumattomat ovat minun tyyliini sopivat kiristyskorsetin kera jossa 16 sukkanauhaa, mittatilaus teetetty.

Mukavaa päivää kaikille asiallisille kirjoittajille !

• Käytän vain aitoja nylonsukkia.Saumalla ja ilmansaumaa(ff,rht).

• Käyttäjä

Kokeilkaapa Carla 60 denin sukkiksia, todella mukavan lämpöiset ja pehmeät myös miehellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe