kysytään täältä: pitääkö seesamin siemenet liottaa? Pakkauksen kyljessä ei lue mitään.
Tuntuu, että ne menis ilman liotusta, kun ovat niin pieniä
seesaminsiementen käyttö?
3
3238
Vastaukset
- maisk
siitä mihin haluat siemeniä käyttää. Jos vaikka leivontaa, niin ei tarvitse liottaa. Itse käytän myös tuorepirtelöissä, jolloin liotan vedessä yönyli, kuten muutkin siemenet tai pähkinät, ennen soseutusta.
- No,
lähinnä haluaisin sekoittaa suoraan ruokaan aamiaisella (esim kaurapuuroon tai pannulla paistettuun ruokaan) , onnistuuko ilman liotusta?
- lilli-aprilli
Jos haluat, niin soseuta lettutaikinaan, levitteisiin, ja jäätelön sekaan. Paahda salaatteihin, kuten kurkkusalaattiin. Jauha hienoksi ja tee kermaa tai ohenna ja tee "maitoa". Itse teen vesirinkeleitä perinteisellä ohjeella ja kierittelen keitetyt rinkelit seesaminsiemenissä ja paistan uunissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670