Hei!
Haluaisimme kokemuksia juuri tästä hotellista. Matkaamme jälleen Alcudiaan, mutta nyt eri hotelliin kuin aiemmin. Eli kokemuksia Sol Alcudia Centeristä?
Onko huoneet millaisia? Meillä kaksio ja toiveena uima-allas näkymä. Hotellin ohi olemme useasti menneet, mutta itse hotelli on vieras.
Lähtö heinäkuussa ja olisi kiva kuulla hieman etukäteen mitä tuleman pitää :)
Sol Alcudia Center?
3
688
Vastaukset
- exopas__
Ihan perus hotelli. Tilat on siistit, huoneet (ne joissa oon käyny) avarat ja valoista. Se baarikatu ja britit saattaa häiritä, jos teillä ei olekaan sitä uima-allas näkymää..vaan tilat sinne kadulle päin (en muista sitä nimeä enään). Mutta jos huone ei miellytä, joko oppaisiin yhteyttä tai helpommalla pääsee, jos on kielipäätä ni respaan ja pyytää että sais rauhallisemman huoneen esim uima-altaalle päin. Näin. Olin matkanjärjestäjällä töissä, jolla oli huoneita tästä hotellista. Mukavaa matkaa! Kokeilkaa ens kerralla Estrellaa (Alcudia Beachin puolella, eli hieman "kauempana"; mutta lähellä vanhaa kaupunkia). Mukava hotelli!
- Juggelii
Lähdössä Alcudiaan tossa Elokuun alussa juuri kyseiseen Sol Alcudia hotelliin. Lisää tuoreempia kokemuksia olisi mukava saada:) Ja muitakin nähtävyys vinkkejä saa antaa. Tippukiviluolasta olen kuullut ja nähnyt mutta onko muita? Tai erityiskivoja hiekkarantoja? (: Sekä lentokoneesta millä menemme saa kertoa mielellään kokemuksia eli TuiFly. Nordic 737 aiemmin olemme lentäneet vain Finnairilla
- sol4
https://www.facebook.com/pages/Sol-Alcudia-Center/228197690524360
Liityhän fb:hen ja käväse lukemassa, me lähdetään keskiviikkona.
Emme ole käyneet aikaisemmin hotellissa, mutta varmasti kaikin puolin hyvä hotelli ja lähellä kaikkea !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657