me olemme 50+

minä myös

Toivomme rakentavaa keskustelua, mielenmalttia ja hyvää tarkoittavaa asennetta omaan chat huoneeseemme. Se on monille ollut iloisen jutustelun paikka, koetetaanko palauttaa se sellaiseksi, että kaikki voisivat siellä moittimatta ja mollaamatta käydä? Meistä kaikistahan se on kiinni!

8

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petemaalta

50 on mennyt pelkäksi haukkumakanavaksi, ei tarvitse kuin sisään rekkautua , niin häiriköt kimpussa tappotuomioita jakamassa. Nämä häiriköinnit ei lopu niin kauan kuin 3:n tädinkopla lopettaa heille taputuksen.

• ällistynyt 09

oikeat, niiin kauan kuin suositaan taputtajia, niin ne häiriköt eivät lopu. Ihmettelenkin, miten suomi24 ei tee asialle mitään, tappouhkaus on aina varteenotettava kuitenkin, kyllä jos jotain tunnettua henkilöä uhkataan, niin oitis on tutkinta päällä tapahtui se missä tahansa.

Kyllä heitä ketä uhataan jokainen ilta, niin heillä pitää olla hyvä henkinen minä ja kypsiä ihmisiä että jaksavat kuunnella ja katsoa.

Olisipa mielenkiintoista jos tämä uhkailija saataisiin kiinni, mikähän sitten olisi seuraava siirto noiden kiusattujen kohdalle voinee kysyä.

• Ujo ja hiljainen N
        ällistynyt 09 kirjoitti:

oikeat, niiin kauan kuin suositaan taputtajia, niin ne häiriköt eivät lopu. Ihmettelenkin, miten suomi24 ei tee asialle mitään, tappouhkaus on aina varteenotettava kuitenkin, kyllä jos jotain tunnettua henkilöä uhkataan, niin oitis on tutkinta päällä tapahtui se missä tahansa.

Kyllä heitä ketä uhataan jokainen ilta, niin heillä pitää olla hyvä henkinen minä ja kypsiä ihmisiä että jaksavat kuunnella ja katsoa.

Olisipa mielenkiintoista jos tämä uhkailija saataisiin kiinni, mikähän sitten olisi seuraava siirto noiden kiusattujen kohdalle voinee kysyä.

Mitä olen sivusta seurannut keskustelua 50 huoneessa, niin voinen sanoa, että riidat ja uhkailut eivät lopu ennenkuin "poriseva täti" joukkioineen poistuu tai poistetaan. Hän kun olettaa olevansa muita fiksumpi, mutta se on tullut jo todetuksi , että ei ole sitä millään muotoa! Hyväuskoisimmat jopa uskoo kaiken kertomansa, mutta on tullut todistetuksi, että mielikuvituksensa tuomaa kertoo muille.
        Toivoisin, että antaa joukkioineen muillekkin sen chattirauhan eikä vaan vaadi sitä itse. Chathuone ei tule koskaan entisenkaltaiseksi kivaksi juttelupaikaksi, ennenkuin kaappeihin kerrotut omat olettamukset ja kertomukset loppuvat.

Meidän jokaisen pitäisi muistaa, että nicin takana on ihminen ja ajatella, miltähän minusta tuntuisi jos minulle sanottaisiin noin tai minusta kerrottaisin mitä milloinkin, saatikka uhataan!
        Pitänee kai muistuttaa, että chat on vain virtuaalia ja se pitää erottaa todellisesta elämästä. Ei pidä addiktoitua.

Kaikesta huolimatta, kivaa kesää kaikille ja aurinkoa elämäänne.

• Olen tavannut silloin tällöin siellä hyvää keskustelua. Eikö se olekin niin, että jos keskittyy häiriöihin, niin näkee koko paikan sellaisena. Ja taas jos suuntautuu hyviin keskusteluihin, näkee paikan sellaisena. :)

• huojuva heinä 50+

*poriseva täti*? Eiköhän siellä nyt enimmäkseen ole ne samat *tädit* jotka ominnut 50 huoneen itselleen ja mielivallallaan määräävät ketä siellä saa olla, ketä ei. *tädit* jotka ovat jo ikänsä puolesta siinä vaiheessa, että olisi aika jo vaihtaa huonetta, mutta ei. Näin se pyörii 50 huoneessa.
        Mitä sanoi Muuan, se totta! Ei kannata huomioida häiriköitä, vaan ruksia.
        Mitä enempi niihin kiinnittää huomiota, sen enempi häiriöt kasvaa.
        *Me ollaan sankareita kaikki, ihan jokainen*... Muistetaan se, kun vierailemme huoneessa 50

Aurinkoista sunnuntaita.

• stadin tyttö
        huojuva heinä 50+ kirjoitti:

*poriseva täti*? Eiköhän siellä nyt enimmäkseen ole ne samat *tädit* jotka ominnut 50 huoneen itselleen ja mielivallallaan määräävät ketä siellä saa olla, ketä ei. *tädit* jotka ovat jo ikänsä puolesta siinä vaiheessa, että olisi aika jo vaihtaa huonetta, mutta ei. Näin se pyörii 50 huoneessa.
        Mitä sanoi Muuan, se totta! Ei kannata huomioida häiriköitä, vaan ruksia.
        Mitä enempi niihin kiinnittää huomiota, sen enempi häiriöt kasvaa.
        *Me ollaan sankareita kaikki, ihan jokainen*... Muistetaan se, kun vierailemme huoneessa 50

Aurinkoista sunnuntaita.

kertoa oman näkemykseni tuohon 50 chattipalstaan.

Mielestäni siellä on kaksi *leiriä* jotka syyttelevät toisiaan milloin mistäkin, epäillään mustia nikkejä joksikin rekatuksi yms. ja tämän asian on varmaan kaikki huomanneetkin.
        Meillä jokaisella on kuitenkin oikeus olla siellä ja ihan turhaa ovat ne kirjoitukset, että tuo ja tuo pitäisi saada pois täältä, enemmän ne siitä provosoituvat kuitenkin. Miksi ihmisten pitää olla niin pahantahtoisia, että joku pitäisi saada pois tai hänen tai heidän pitäisi mennä muuhun huoneseen, jos ikä ei ole välillä 50-60v.
        Meidän pitää työelämässäkin olla eri ikäisten kanssa työssä ja sopeutua, kyllä se itsestä kiinni on sopeutuminen tuonnekkin 50 huoneseen oli minkäikäinen tahansa. Mitä enemmän syytöksiä tulee sitä vaikeammaksi tilanne siellä muodostuu ja haukkumiset jatkuvat.

Kuitenkaan kenenkään sivullisen jotka eivät kuulu noihin ns. *leireihin* ei olisi viisasta osallistua milläänmuotoa heidän keskinäisiin kahinoihin, silläkin tapaa saataisiin rauhoitettua tilannetta. Nyt kun sieltä joku lähtee puoltamaan yhtä tätiä niin kolmas täti on jo näiden kahden silmillä ja juttu eikun paisuu.

Muuan kirjoittaa aivan oikein, kyllä siellä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, ne vaan pitää osata etsiä sieltä ja itse osallistua siihen hyvään eikä pahaan. Ruksi on hyvä keino, ainut että se ei taida tepsiä niille jotka jatkuvaan vaihtavat nikkiä ja haukkuvat mitä kummallisimmilla sanoilla ja sairauksilla.
        Sefutkin ovat tuossa tilassa voimattomia, he eivät saa bannituksi ja onhan se niinkin, että osa pääsee bannista lävitsekkin.

Tuollaisen häirikön kiinnisaammiseksi suomi24 tarvitsee jo järeämpää käytäntöä se ei onnistu sefuilta ja tämäkin pitää ymmärtää meidän chattaajien eikä syyllistää sefuja.

Mitä vähemmän häirikköön kiinnitettään huomioita ja ennenkaikkea ketä hän häiritsee, niin hekin voisivat sulkea silmänsä asialta hiljakseen olemalla, tilannetta vain pahentaa kun lähdetään siihen mukaan.

Toivottavasti joskus rauha palautuu jos ei palaudu, niin aina sieltä pääsee pois kenenkään ei ole pakko katsella kaikkea mikä ei miellytä silmää.

Hyvää sekä leppoisaa Juhannusta kaikkille.

• Anja.O
        stadin tyttö kirjoitti:

kertoa oman näkemykseni tuohon 50 chattipalstaan.

Mielestäni siellä on kaksi *leiriä* jotka syyttelevät toisiaan milloin mistäkin, epäillään mustia nikkejä joksikin rekatuksi yms. ja tämän asian on varmaan kaikki huomanneetkin.
        Meillä jokaisella on kuitenkin oikeus olla siellä ja ihan turhaa ovat ne kirjoitukset, että tuo ja tuo pitäisi saada pois täältä, enemmän ne siitä provosoituvat kuitenkin. Miksi ihmisten pitää olla niin pahantahtoisia, että joku pitäisi saada pois tai hänen tai heidän pitäisi mennä muuhun huoneseen, jos ikä ei ole välillä 50-60v.
        Meidän pitää työelämässäkin olla eri ikäisten kanssa työssä ja sopeutua, kyllä se itsestä kiinni on sopeutuminen tuonnekkin 50 huoneseen oli minkäikäinen tahansa. Mitä enemmän syytöksiä tulee sitä vaikeammaksi tilanne siellä muodostuu ja haukkumiset jatkuvat.

Kuitenkaan kenenkään sivullisen jotka eivät kuulu noihin ns. *leireihin* ei olisi viisasta osallistua milläänmuotoa heidän keskinäisiin kahinoihin, silläkin tapaa saataisiin rauhoitettua tilannetta. Nyt kun sieltä joku lähtee puoltamaan yhtä tätiä niin kolmas täti on jo näiden kahden silmillä ja juttu eikun paisuu.

Muuan kirjoittaa aivan oikein, kyllä siellä on hyviä keskusteluja ja keskustelijoita, ne vaan pitää osata etsiä sieltä ja itse osallistua siihen hyvään eikä pahaan. Ruksi on hyvä keino, ainut että se ei taida tepsiä niille jotka jatkuvaan vaihtavat nikkiä ja haukkuvat mitä kummallisimmilla sanoilla ja sairauksilla.
        Sefutkin ovat tuossa tilassa voimattomia, he eivät saa bannituksi ja onhan se niinkin, että osa pääsee bannista lävitsekkin.

Tuollaisen häirikön kiinnisaammiseksi suomi24 tarvitsee jo järeämpää käytäntöä se ei onnistu sefuilta ja tämäkin pitää ymmärtää meidän chattaajien eikä syyllistää sefuja.

Mitä vähemmän häirikköön kiinnitettään huomioita ja ennenkaikkea ketä hän häiritsee, niin hekin voisivat sulkea silmänsä asialta hiljakseen olemalla, tilannetta vain pahentaa kun lähdetään siihen mukaan.

Toivottavasti joskus rauha palautuu jos ei palaudu, niin aina sieltä pääsee pois kenenkään ei ole pakko katsella kaikkea mikä ei miellytä silmää.

Hyvää sekä leppoisaa Juhannusta kaikkille.

Olen monet kerrat kaikesta kurasta huolimatta saanut keskustella ihanien ihmisten kanssa, siksi siellä edelleen käyn vaikka välittömästi kun saavun alkaa herjat lentämään ,, ulkonäöstäni, iästäni, olemattomista sairauksistanikin, miltä tuntuisikaan "lihasrappeutumaa" sairastavasta ihmisestä saada sairaudestaan sellaista sontaa, kuin minä saan vaikka kysymys onkin edesmenneen mieheni sairaudesta.

Yritän sulkea silmäni saastalta ainahan se ei onnistu , kun olen vain ihminen en enkeli vaikka haluaisin sitä olla..... silloinhan voisinkin lentää herjojen yläpuolella., ja antaa anteeksi jokaisen herjan mikä kohdalleni osuu.

Toivotan teille kaikille ihanaa kesää varsinkin Juhannusta.

• toinenkin

Aloitus, mielestäni oli aika puolueeton: "Toivomme rakentavaa keskustelua, mielenmalttia ja hyvää tarkoittavaa asennetta omaan chat huoneeseemme. Se on monille ollut iloisen jutustelun paikka, koetetaanko palauttaa se sellaiseksi, että kaikki voisivat siellä moittimatta ja mollaamatta käydä? Meistä kaikistahan se on kiinni! "
        Kuten keskustelun kulusta saattaa huomata, juuri noita arvoja puuttuu ja tässäkin jatketaan sitä samaa syyttelyä mitä on jatkunut jo ihan liian pitkään. Aloite kehoittaa meitä kääntämään katseen omaan itseemme, ajattelen että ainakin minä voisin yrittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe