Vai parikymppiset pojatko täällä vaan häärii...? Naisia olen kohtalotovereinani havainnut useammankin, mutta miehiä vähemmän.. Pistäkää edes peukkua heilumaan, josko löytyy...? Ei tarvitse ajatella sitä, että kiinnostaako teitä enää nelikymppinen nainen, vaan kartoitan ikäjakaumaa hiukan (miehet 40-55)... Lisäisi mielenkiintoa heittää kyssäreitä, jos kokeneita miehiä mukana myös. Enkä puhu pelkästään seksistä...
KÄYKÖ TÄÄLLÄ 40+ OLEVIA SINKKUMIEHIÄ?
10
316
Vastaukset
- opt/pess
että sinkuiksi luen siis myös eronneet, vaikka kaikki ei niin ajattelekaan...olen itsekin uusiosinkku.
Lahtelainen 42v. pyörii täällä silloin tällöin ja vapaa sekä eronnut. Kun ei ole vakituista työpaikkaa vielä niin ei saa naistakaan. Ne hemmetin tulot vaikuttaa joka asiaan vaik mies olis muuten kunnollinen. Kai mä pyörin täällä vielä 80 vuotiaanakin :)
- opt/pess
näkäräinen kirjoitti:
Lahtelainen 42v. pyörii täällä silloin tällöin ja vapaa sekä eronnut. Kun ei ole vakituista työpaikkaa vielä niin ei saa naistakaan. Ne hemmetin tulot vaikuttaa joka asiaan vaik mies olis muuten kunnollinen. Kai mä pyörin täällä vielä 80 vuotiaanakin :)
80 v saat työpaikan, jos se siitä on vaan kiinni....? Hopi, hopi, opiskelemaan uutta ammattia, jos ei omalta alalta löydy. Sieltä avautuu uusia ihmissuhteita yms. Itse luin lähihoitajaksi lapset saatuani, paha vaan, kun on niin naisvaltainen ala...., mut sullehan se olis kiva... Tsemiä!
- Vauhti
Tunnen oloni loukatuksi, kun en kelpaa. Olen 21v poika.
- 6+18
Entäs naisia
- 41-v.
Kohta 42-v. ;)
- Kyllä käy
Täällä pyörii paljon aikuisia, meidät tunnistat helposti. Itse olen jo 50 sinkku
- Vauhti
Missä on George Clooneyn veli?
- ?poikamies
Käykö lähes 30vee kesäkolli? En lupaa ruusutarhaa, enkä farkkuvolvoja, mutta hyviä kesä seikkailuja voi piisata muodossa tahi toisessa. Paidassani ei lue Supermies eikä Joulupukki.
Kiva olis saada suut makiaksi ja torttu kostumaan (by Tyrni ;) tosin kivan naisen kanssa......aaghh.
Poikamaisuuden ja kokeneisuuden saa itse sitten todeta.
(joo en ota enää Juomaa tänä iltana :D Reps-Lol Tsädääm! Että silleen. nukkumaan nyt. Moro.
- ikä 43
Henkinen luemma 23. Kokeneisuudesta en tiedä, en kyllä seksistäkään.
Menikö jo mielenkiinto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081