Kiitos hyvästä palvelusta eilen suoritusportaan henkilöstö erittäin asiallisesta toimesta kohtaani terkkarilla odotellessa samalla tuli keskusteltua myös yhteisestä harrastuksesta myös toisen parjatun henkilön kanssa ja keskustelussa sivuttiin urheilua sekä, että lasten leikkikenttä alkaa hahmottua kymmenen vuoden odottelun jälkeen rauhalaan näin asiat sujuu.MK
Hyvää palvelua
7
272
Vastaukset
oliko yllätys jotta voinen kehuakkin kun olette monella palstalla haukkumassa. MK
- aatamin eeva
Sitten kun loppuu tuo haukkuminen voidaan jopa leuan alta rapsuttaa. Vain vuosi ainakin seurataan onnistutko olemaan naisia haukkumatta.
- herkkokirra
Mitkä vaalit ne on lähitulevaisuudessa. Höhö.Kirkkovaalitko? Kun tolleen oot aktivoitunut, Kerrohan.
Oli yks rivi "kehua" ja vajaa kolme omaa kehua. Hihii ja hihihiii aatamin eeva kirjoitti:
Sitten kun loppuu tuo haukkuminen voidaan jopa leuan alta rapsuttaa. Vain vuosi ainakin seurataan onnistutko olemaan naisia haukkumatta.
Jos on asiaa niin koitan pysyä siinä mielestäni en ole erityisemmin haukkunut yksilahkeisia mutta joitakin toimia voinee moittia tai tuoda esiin silloin kun näkee joiltakin osin olevan korjaus tarpeen se koskee kaikkia mikä on tarpeen viranomaistoiminnassa tai päätöksenteossa.
Mielestäni kun puhutaan kovasti siitä että jossakin lautakunnassa täytyy olla niin ja niin paljon naisia niin nyt koko seurantaryhmä on naisia niin mielestäni tuo kysymys ei toteudu toisinpäin.MKherkkokirra kirjoitti:
Mitkä vaalit ne on lähitulevaisuudessa. Höhö.Kirkkovaalitko? Kun tolleen oot aktivoitunut, Kerrohan.
Oli yks rivi "kehua" ja vajaa kolme omaa kehua. Hihii ja hihihiiiOlen aina ollut aktiivinen asioiden seuraaja ja esimerkiksi viime kunnallivaalien alla en lähtenyt mihinkään yhdistykseen käymään esin olisin joulun alla voinut näyttää ottamiani kuvia "pyhästä maasta" mutta ne on vielä näyttämättä koska silloin totesin pitäväni sen linjan etten ole tyrkyllä siten.mutta miten oli sitten joidenkin asiantuntijoiden kohdalla jotka myöhemmin todettiin vaalikelvottomaksi ja varamies tuli sijaan.MK
aatamin eeva kirjoitti:
Vai pidät minua ihan sikana jotta kun rapsutat olisin tyytyväinen ja röhkisin.
Mutta mielestäni minä en naisia hauku vaan katson jokaisen miehen tarvitsevan itselleen" akan "mutta valitettavasti joskus se voinee epäonnistua ,jolloin on parempi mennä räystään alle kuin sietää toraista emäntää,tämä asia löytyy myös Raamatusta vaikka muuten on kauniita sanoja rakkaudesta aivan kuin eilen.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906