vekara päiväkoti /oulu

talveksi hoitopaikka

kyselisin kokemuksia vekara päiväkodeista, erityisesti kiinnostaisi tuo Ahvenojalla sijaitseva Vauhtivekara päiväkoti :)

6

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talveksi hoitopaikka

...tais siis nimeltään taikavekara :)

• ehkä kuitenkin

Paikkaa tärkeämpi asia on ketkä ja millaiset ihmiset siellä ovat töissä. Onko henkilökunta pysyvää samassa paikassa, vai kierrätetäänkö heitä eri päiväkodeissa, kuten joissain kaupungeissa on tapana, ettei henkilökunta kangistu kaavoihinsa.

• yks vaan
        ehkä kuitenkin kirjoitti:

Paikkaa tärkeämpi asia on ketkä ja millaiset ihmiset siellä ovat töissä. Onko henkilökunta pysyvää samassa paikassa, vai kierrätetäänkö heitä eri päiväkodeissa, kuten joissain kaupungeissa on tapana, ettei henkilökunta kangistu kaavoihinsa.

kokemuksiahan tässä nimen omaanhan pyydettiinkin...eli esim. millaista henkilökuntaa, millaiset tilat, millaista toimintaa...

• kupok
        yks vaan kirjoitti:

kokemuksiahan tässä nimen omaanhan pyydettiinkin...eli esim. millaista henkilökuntaa, millaiset tilat, millaista toimintaa...

ainakin yhdessä vekara päiväkodissa henkilökunnan vaihtuvuus on järkyttävää. tiedä sitten mistä johtuu..tässä samaisessa päiväkodissa vekaroiden slogan "pienin ja tärkein" ei näy kyllä millään tavoin ainakaan toisessa ryhmässä.

• Enluotayksityiseen
        kupok kirjoitti:

ainakin yhdessä vekara päiväkodissa henkilökunnan vaihtuvuus on järkyttävää. tiedä sitten mistä johtuu..tässä samaisessa päiväkodissa vekaroiden slogan "pienin ja tärkein" ei näy kyllä millään tavoin ainakaan toisessa ryhmässä.

Olen myös kuullut että lapsille juotetaan jopa 3 päivää vanhaa maitoa, kyseinen päiväkoti sijaitsee Oulun seudulla. Yksityisten päiväkotien ajatellaan olevan parempia ja laadukkaampia kuin kunnallisten, mutta useimmiten se menee juuri toisinpäin. Tämä johtuu siitä että kunnallisia pk:ja valvotaan tarkasti, toisin kuin yksityisiä. Yksityisissä rahan ja voiton tavoittelu jylläävät, mikä sitten näkyy laadussa ja toiminnassa. Näin se vain valitettavasti menee.

• jtk1

Olen huomannut samaa, että henkilökunnan vaihtelua on todella paljon. Lisäksi sijaisia ei ole aina saatavilla, vaa ryhmä toimii ns "vajaalla" henkilökunnalla. Mielestäni myöskään "pienin ja tärkein" periaate ei toteudu. Monesti päiväkodissa saattaa olla vastassa ihan uusi ihminen tai sitten ryhmässä on vain yksi aikuinen ja runsaasti lapsia. Mielessä on todellakin käynyt monesti, että kunnallisessa näin ei olisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33