kävin kunnallisella hammas lääkärillä koska mulla on ollul 3 vuotta kolmannessa etumapaass oikealla puolella ylhäällä kauhea lohkoeama siinä näkyin ihan punaista oisko hampaan ydin tai jotain eikä siihen sattunut. yhtenä päivänä söin karkkia koko hammas hajos ja aamulla tippu sitten pois enää on jäljellä vähän hammasta ikenessä ja juuret tieetty.menin sitte kunnalliseen ja ne puudutti ja puuduti myös hermot ja juuret ja sitten yritti vetää hammasta pois ni särki ihan jumalattomasti ja minä kun pelkään hammaslääkäriä rupesin huutamaan ja melkein itekemää ja kipu oli ihan sietämätön särki mnuita hampaitakin ja rupes koskee nenää, ja sanoin että nyt teidän pitää lopettaa että ei tästä tule mitään sain 1500mg antibiotteja jja särkylääkettä ,myös hammas on turvottanut ikenen ja kitalaen puolelta ien on tummunut .nyt sitte yksityiselle nukutuksella poistattamaan hammas mietin vain että kun mulla on muutenkin varmaa 6 reikää ni voinko edes mennä sinne? ja voinko kuolla siihen nukutukseen pelottaa :(. ja onko jo hngen vaarallinen
pelko potilas
3
259
Vastaukset
- Neeppu
Tuo siun hampaan kohtalo kuulostaa hengenvaaralliselta!!!!(vitsi) Mitä tarkotit tuolla että sulla on 6 reikää voitko edes mennä sinne?? Tuskin siihen nukutukseen voi kuolla ja ei se mikään hengenvaarallinen ole. Kyllä ne lääkärit siellä yksityisellä hommansa osaavat!!
- big ol' wuss
Miksi et voisi mennä? Ei nuo reiät ainakaan mitään estä?!! Voisivat samalla korjata nekin? Nukutuksessa hoidettu paljon pahemmassakin kunnossa olevia "hammaskalustoja". Huonot hampaat ja se puoliksi irroitettu etuhammas on paljon isompi terveysriski, kuin nukutus. Ratkaisusi on varmasti ihan oikea! =)
Miksi muuten et saanut kunnalliselta lähetettä sairaalaan, että olisivat siellä nukuttaneet ja ottaneet hampaan pois??en vaan saanut keskiviikkona sitt lähtee hammas suusta ja maksaa ihan vitusti joutuvat leikkaamaan sen pois ja poraamaan sen luuhun asti ja tikit suuhun ja maksaa sitte nukutuksen kanssa 640e huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955