Minulla on saunalahden tikku E1820 ja ostin A-linkin 3g-reitittimen. Tämä reititin pitäisi päivittää tälle E1820:lle, mutta A-linkin sivulta ei löydy muuta kuin beta-versio tälle tikulle. No joo, kun yrittää päivittää tätä versiota, niin kesken kaiken tämä versio katkaisee yhteyden ja päivitys katkeaa. Ei auta muu kuin resetoida tehdasasetuksille ja käyttää E169-mokkulaa, jolle löytyy vaihtoehto reitittimestä. Mitä meikä tekee väärin tai löytyykö muita keinoja, jotta saisin tuon E1820 käyttöön nopsalla. Toivottavasti tästä sepustuksesta selviää edes jotain.
apuva
karvat lähtee päästä
2
298
Vastaukset
- 13
Tuolta löytyy firmwaren päivitysohjeet:
http://www.a-link.com/WNAP.html?id=cKaUnxzr- karvat lähtee päästä
vaan kun ei päivity, käytät joko englanninkielistä tai suomenkielistä ohjetta. Eli onko 1820 beta versiossa bugi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831