Jos olisin miljoonääri, eli siis oikeasti rikas... vaikka 10 miljoonaa.
1. ostasin kunnasta tai useamman kunnan raja-alueelta riittävän ison mmaapalan.
2. rakenetaisin talon keskelle aluetta, ostaisin kunnalta puhdasvesi ja viemäriliitännän, ja rakentaisin omaenergiatuotantoleitoksen, eli siis aurinkokennot, tuuliratttaat ja niillä pyörittiäisin pienentä polltoainevoimalaa apunakäyttäen alueeni sähkön.
3. osa omasta alueesta viljelyyn, näin säästäisin pikkasen ruuassa.
4. veron maksua tulisi välillisesti siitä, kun käy kaupassa ruokaa ostamassa ja vaate ja polttoaine kaupassa.
5. Terveyspalvelut saa yksityiseltä ja kela korvaa jos haluaa osan. kaikessa voi maksaa itsekkin.
6. tietoliikenne kulut on pakko ostaa muualta.
Joku toinen kirjoitti, että maailman rahoittamisessa ja kuluttamisessa tulee katastrooffi, se muute o maailman tosi, ja nykyiset oikeat köyhät ja vähävaraiset joihin itse kuulun, niin joutuvat entistäkin tilukemmalle.... se o vaa totuus... nykyinen keskiluokkainen jolla ei ole velkaa tai sitten oikeasti rikas selviävät tästä, mutta heidänkin omaisuus ja talous on uhattuna.
oma impperium
köyhäkyykyssä
0
262
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408