Hei suositelkaapa tänne hyviä kenneleitä tai niitä jossa ootte ite hankkinu boksunne
Kiitos (=
Kennelit
11
1372
Vastaukset
- ;D
SkyBridge! =D
- <3
Täältäkin ääni SkyBridgelle :D
Sieltä oma terve kroppainen ja tervepäinen boksutin tyttö lähtöisin
- boxit
Sulohuulen :)
http://www.bokserit.fi/
http://www.bokseriyhdistys.fi/uutiset.html?a100=27
Näistä löydät kasvattajia :D onnea etsintään :)- ww
Minuakin kiinnostaa kunnolliset bokseri- kasvattajat. Aina ei voi edes rodun yhdistyksen listoihin luottaa joten kuulisin mielelläni suosituksia hyvästä ja luotettavasta kennelistä. Ykkössijalla koiran luonne ja terveys, ei näyttelytulokset.
- pentua etsivä
ww kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa kunnolliset bokseri- kasvattajat. Aina ei voi edes rodun yhdistyksen listoihin luottaa joten kuulisin mielelläni suosituksia hyvästä ja luotettavasta kennelistä. Ykkössijalla koiran luonne ja terveys, ei näyttelytulokset.
Olen itse hankkimassa bokseria. Olen katsonut ja tutkinut myös eri vaihtoehtoja. Kaksi kenneliä on minusta selkeästi kiinostavimpia. Nimittäin Vuorman ja Leedalein, ne ovat pitkän linjan kasvattajia, sekä selkeästi asiallinen suhtautumineen rotuun. Ei turhaa vouhottamista jareuhaamista, vaan harkitsevaa ja hillittyä toimintaa. Siis minun makuun.
- boxeriina
Meillä myös sulohuulesta :)
- --
Meillä on Boxicon- kennelistä tyttö!
- bokseri
kennel Riverflowers!!
- 4everriverflowers
vähän myöhässä, mutta Riverflowersilta kaksi erittäin ihanaa, tervettä koiraa:) yksi pärjännyt erittäin hyvin näyttelyissä ja molemmat mahtavia kumppaneita. lisäksi kasvattajat ovat parhaimpia mitä olen tavannut :)
- SB
SkyBridge! Apua saa aina jos jokin askarruttaa. Kasvattajaa kiinnostaa muukin kuin kaunis runko. Itselläni terve ja tasapainoinen tyttönen sieltä
- jaamää
Monta hyvää kasvattajaa on ja tietojeni mukaan useimmat auttaa aina ongelmatilanteissa.Kannattaa soitella ,tutkia koiranettiä ja käydä vaikka näyttelyssä tutustumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850