Onko selvinnyt, kuka ajoi venettä sairaalla ylinopudella?
Onko JJ tappaja?
6
172
Vastaukset
- fill him
Jos ajoi venettä noin holtitomasti, niin on. Jos ei, niin siisten ei. Oma vene, joten....
Jos oli puikoissa, niin ei se sen kummempi tappaja oo kun Kimmo Sasi (kok)
Kimmo nukku puikoissa ( tai oli muuten vaan tiedottomassa tilassa) ja ajoi vastaantulijan hengiltä - mitä siitä, kortti pysy ja elämä jatkuu ( tosin ei kaikilla) . Ja ei se JJ:n seurassa ollu oo varmaan valittanu kyydistä ja vaarallisesta menosta - se kuuluu varakkaitten ja vauhdikkaitten ihmisten elämään. Kaverihan lähti tosi tyylillä !- et s1lleen
iota-iota kirjoitti:
Jos oli puikoissa, niin ei se sen kummempi tappaja oo kun Kimmo Sasi (kok)
Kimmo nukku puikoissa ( tai oli muuten vaan tiedottomassa tilassa) ja ajoi vastaantulijan hengiltä - mitä siitä, kortti pysy ja elämä jatkuu ( tosin ei kaikilla) . Ja ei se JJ:n seurassa ollu oo varmaan valittanu kyydistä ja vaarallisesta menosta - se kuuluu varakkaitten ja vauhdikkaitten ihmisten elämään. Kaverihan lähti tosi tyylillä !Lapset ovat nyt ilman isää.
- Imola-94
et s1lleen kirjoitti:
Lapset ovat nyt ilman isää.
Jos kapeikossa vastaan olisi tullut vene nopeusrajoitusten mukaan, ei JJ:N vene olisi voinut pysähtyä ja kuolleita olisi voinut olla useita. Edesvastuutonta menoa, joka päättyi huonosti.
- Kunhan poliisi on
kuulustellut niin huomataan että se kuollut ajoi venettä.
- pimeyden enkeli
Mutta miksi JJ selvisi sitten hengissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319