Moi! Mistä saa Nintendogs shiba inu version? Sen, jossa koirat voivat saada pentuja tai jopa kuolla? (=/) Ja sellaisille, joilla on shiba versio, kun ne pennut syntyvät niin onko ne jotenkin pienikokoisia vai samanlaisia kuin ne muutkin koirat? Kasvaakos ne koirat aikuisiksi shiba versiossa? Mitä kaikkee rotuja shiba-versiossa muuten on? Ja vielä viimeinen kysymys: odottaako emokoira niitä pentuja vai syntyvätkö ne vaan ihan yhtäkkiä?
Kiitos hirveästi, jos joku viitsii vastata!
Nintendogs shiba inu
1
368
Vastaukset
- Ilonpilaaja? =/
Shiba inu on Labradori versio, siitä muutettiin vain nimi koska ajateltiin että lapukka on muissa maissa ku japanissa tunnetumpi rotu kuin shiba. Pentuja ja kuolemaa ei siis ole. Shiba on täysin sama peli kuion lapukkaversio.
Muutenkaan kaikki tahot jotka väittää että jossain versiossa voi saada pentuja ei pidä paikkaansa. Jos jossain oot nähny videoita joissa on joku koira paljon pienempi kuin ne kaksi muuta ns "isä ja äiti" ja se pieni ois niitten pentu, niin joudun valitettavasti pilaamaan ilosi, se pieni koiora on saatu aikaan action replaylla tai jollain muulla koodivempeleellä muuttamalla koiran kokoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614