Saunalahden omat sivut ovat liian hankalat. Niiden pitäisi laittaa sinne nappula: NETTITIKKUNI EI OLE VIELÄKÄÄN TULLUT. Siitä sitten voisi päivittäin klikkailla. Viikon odotusaika Helsingissä on aika kohtuuton. Kyllähän täällä postin pitäisi kulkea.
Nettitikku Viipyy
Viikon odotus
1
241
Vastaukset
- Buteritsi
Minulla oli 3 kk:n Soneran "Etana" Huawei nettitikku, joka ei pelittänyt lainkaan, siksi nimitys Etana sopii hyvin. Lisäksi Soneran asiakaspalvelu oli ala-arvoista.
Marssin tänään Tekniset liikkeseen klo 14 ja ostin DNA:n Nokia Internet tikun. Klo 15 linja oli jo auki ja kaikki toimii nyt moitteettomasti. Kaveri kertoi huonoja kokemuksia myös Saunalahden vastavasta. Vaihda siis firmaa ja tikkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820