Olemme käyttäneet nyt neljän päivän ajan ihan tavallisia kondomeja mieheni kanssa koska lopetin pillerit. Olen huomannut että aktin aikana että sen jälkeen paikkojani kirvelee aivan järkyttävästi. Kuumottaa ja myöhemmin kutittaa. Myös mieheni valitti että on jomottavaa tunnetta virtsaputkessa/varressa ja kutinaa sekä kirvelyä.
Voimmeko olla allergisia kondomeille? Onko nuo lateksi-kumit parempia?
Olisin hyvin kiitollinen vinkeistä. Hiivaa ei pitäisi olla koska se on hoidettu (on siis ollut joskus aikaisemmin) ja testeissä on käyty. Kiitos ja hyvää Juhannusta!
Kortsuille allerginen(ko)?
kumikuminainen
2
515
Vastaukset
- late___
käsittääkseni kondomit on yleensä lateksia, ja sille voi kyllä olla allerginen... mutta kai se on aika harvinaista...? kai olisit huomannut lateksiallergian jossain muussa yhteydessä, koska mm. lateksia on pyyhekumissa ja ilmapalloissa.
- ,
olla, vaihtakaa merkkiä ja materiaalia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595