Hei!
Lähdin kirjoittelemaan..kun tuntui että jotain täytyy tehdä...noin 6-vuotta olen syönyt xanoria paniikkiin..ja lapsuuteni oi yhtä helvettiä alkoholisti isänä joka kuoli sitten auto-onnettomuudessa alle 40 vuotiaana...menin nuorena naimisiin...mieheni kanssa olemme olleet yli 30 vuotta naimisissa..hän on on ollut vankilassa ym. mutta muuten ihan hyvä isä lapsilleni kyllä..mieheni on sairastanut syövän..ja nyt vanhemmiten hänellä tuli diabetes..siihen asti hän ottikin viinaa joka ei tosiaan sopinut hänelle lainkaan...
Aina olen saanut jännittää kaikesta..mietin aina kaikkien muidenkin murheita ja pelkään aina ja jännitän..ja tosiaan on ollut aihetta jännitystiloihin..lapseni kaikki ovat todella minulle tärkeitä ja kaikki kaikessa heitä ilman en tulisi toimeen päivääkään..olen mieheni vierellä ollut ja pysynyt tapahtuipa mitä tahansa...ja hän ei arvosta minua ihmisenä lainkaan...ja loukannut minua voi olla että tietämättään koko 30 vuoden ajan..tässä muutama vuosi sitten myös kärsin selkäni takia enkä päässyt liikkumaan kuin rollaattorin kanssa...mieheltäni en saanut mitään apua..lapseni auttoivat..ja nyt tällä hetkellä on huimausta...niskat aivan jumissa ja koko ajan paha olla..taloudellisesti suuret huolet..olemme eri rahoissa nykyään..ja mitään yhteistä ei ole ollut 2 ja 1/2 vuoteen...samassa sängyssä nukutaan..puhuttu ei olla oikein mitään varmaan vuoteen....toivottavasti joku sai selvää mitä kirjoitin...
Yksin
mamma48
0
439
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635