Ted N. C. Wilson Elected General Conference President

eepu*

Ted N. C. Wilson Elected General Conference President

Tätä on kauan odotettu, Siunausta Ted N. C. Wilson työllesi - uskonpuhdistus alkakoon!

- "Nyt on viimeinen aika." Herätkää!

Uudistukaa ja puhdistukaa, sillä; mm. tämä sana "KIRKKO", se on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja näin viittaa itseensä, jolla on ns. ”ylin valta yli kirkkojen”. Raamattu sanoo siitä: ”se pyrkii muuttamaan ajat ja lain,” ”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan MERKIN oikeaan käteensä tai otsaansa,”! (Dan.7:25; Ilm.13:16) Jumala sanoo sellaisesta opista/kirkosta:
"Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."
UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta laittomuudesta, kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!

Sillä; Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA yhteisö! -- Jätä siis kirkko!
*
Jumala /Kristus ei ole poistattanut Sapattia paikaltaan, sen on tehnyt katolinen kirkko!
Katso: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8480638

Oikea Sapatti/Lepopäivä alkaa nyt kesäaikana pe. illasta klo 19.00 - la. iltaan klo 19.00!
[ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00!]
Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
" .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät (sydämessään) JUMALAN KÄSKYT ja USKON VAPAHTAJAAN." (Ks. Ilm.14.Luku)
*
Ja lisäksi Raamatun mukaan ymmärrämme, että;
- Jumala on YKSI! (Room.3:30; Gal.3:20; Jaak.2:19), ja että;
- Vapahtajan Oikea Nimi on; JAHSHUA MESSIAS = JUMALA PELASTAA (ks.Joh.5:43; 10:25) [ http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=4#p12 ], ja että;
- Kasteen, (jossa uskovalle Jumala antaa syntien anteeksiantamuksen), tulee tapahtua upottamalla kastettava veteen Vapahtajan (Apt.4:12) Nimeen [ei katolisen kirkon väärentämään kolmeen ”arvoasema -nimeen”] ja että;
- Kastetulle (uloskutsutulle) uskovalle on annettava tilaisuus toteuttaa saamaansa uskonkutsumusta, Pyhän Hengen armolahjaansa!

*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
י ה וֹ שׁ ﬠ

eepu
*
Katso lisää:
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewforum.php?f=2&start=0
*
♥ MARANATA! ♥

12

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niihin kirkkoihin, joihin pätee se sääntö, että korkeimmaksi johtajaksi valitaan se henkilö, joka lupaa eniten ja puhuu hurskaimmin.

Sääntöön kuuluu sekin erityispiirre, että tavallisesti mitä hurskaammat puheet, sitä saastaisempia ovat teot.

Toki tähän sääntöön on poikkeuksiakin, mutta yleensä ne ovat - mihin tuo sana "poikkeus" viittaa - tosiaankin poikkeuksia.

Sen takia ei Ted Wilsonilta kannata odottaa hurskaita tekoja.

Olisin tyytyväinen siihenkin, että hoitaisi virkakautensa ilman suuria skandaaleja. Taitaa olla liikaa odotettu?

• don't worry

Pitäisikö sitten valita mielestäsi sellainen, jolla on saastaiset puheet?

Ja mitäpä sinua ulkopuolisena liikuttaa kenet valitaan tai ei?

• !!??!!

panettelija. On se hyvä, että ET ole kirkkomme jäsen enää. Tuollaisia valehtelijoita emme kaipaa seuraamme.

• sda.manager

Tedin isän kommentteja, joka toimi adveventtikirkon presidenttinä vuosina 1979-1990.
        Valheveli ja takinkääntäjä parhaasta päästä.

General Conference President--Neal C. Wilson--states under oath in Court:

"Although it is true that there was a period in the life of the Seventh-day Adventist church when the denomination took a distinctly anti-Roman Catholic viewpoint, and the term 'hierarchy' was used in a pejorative sense to refer to the papal form of church governance, that attitude on the church's part was nothing more than a manifestation of widespread anti-popery among conservative protestant denominations in the early part of this century and the latter part of the last, and which has now been consigned to the historical trash heap so far as the Seventh-day Adventist church is concerned."
        Reply Brief for the Defendant, p 4, case #C-74-2025 CBR. March 30, 1975.

In 1985, Neal Wilson denied ever making such a statement. He states:

"Our position is not changed. But our work is not to denounce the Roman Catholic church. We speak the truth and let the truth do the cutting. We have not consigned anything to the 'trash heap,' as one publication has charged. We are not watering down or diluting the message. I regret that statements get into print that do not give an accurate picture."
        Pacific Union Recorder, Feb 18, 1985.
        (See Testimonies, vol 5, p 94-95 regarding perjury, and Testimonies to Ministers, p 304).

(1)Source: http://www.lightministries.com/sda/id1217.htm

"there is another universal and truly catholic organization, the Seventh-day Adventist Church."
        (Neal C. Wilson, General Conference President of the Seventh-day Adventist Church, in Adventist Review, March 5, 1981, p 3).

(2)Source: http://www.sdaapostasy.org/sdaeyes.htm

• !!??!!
        sda.manager kirjoitti:

Tedin isän kommentteja, joka toimi adveventtikirkon presidenttinä vuosina 1979-1990.
        Valheveli ja takinkääntäjä parhaasta päästä.

General Conference President--Neal C. Wilson--states under oath in Court:

"Although it is true that there was a period in the life of the Seventh-day Adventist church when the denomination took a distinctly anti-Roman Catholic viewpoint, and the term 'hierarchy' was used in a pejorative sense to refer to the papal form of church governance, that attitude on the church's part was nothing more than a manifestation of widespread anti-popery among conservative protestant denominations in the early part of this century and the latter part of the last, and which has now been consigned to the historical trash heap so far as the Seventh-day Adventist church is concerned."
        Reply Brief for the Defendant, p 4, case #C-74-2025 CBR. March 30, 1975.

In 1985, Neal Wilson denied ever making such a statement. He states:

"Our position is not changed. But our work is not to denounce the Roman Catholic church. We speak the truth and let the truth do the cutting. We have not consigned anything to the 'trash heap,' as one publication has charged. We are not watering down or diluting the message. I regret that statements get into print that do not give an accurate picture."
        Pacific Union Recorder, Feb 18, 1985.
        (See Testimonies, vol 5, p 94-95 regarding perjury, and Testimonies to Ministers, p 304).

(1)Source: http://www.lightministries.com/sda/id1217.htm

"there is another universal and truly catholic organization, the Seventh-day Adventist Church."
        (Neal C. Wilson, General Conference President of the Seventh-day Adventist Church, in Adventist Review, March 5, 1981, p 3).

(2)Source: http://www.sdaapostasy.org/sdaeyes.htm

sdaapostacy höhhelöt ovat tasan paskanpuhujia.

• Siru 666

Mutta pedonmerkki "pakotetaan" ottamaan - vain marttyyrikuoleman kautta
      voit sen välttää. Tai hakkaamalla oikea kätesi tai otsasi pois.
      Ja kysehän on elintarvikkeiden ostamisesta sillä sirulla joka on ihon alla.

Tosin tuo nykyinen ja lähiaikoina tuleva systeemi ei vielä ole pedon systeemi.
      Eikä vaarallinen vaan suojeleva.

http://www.varo666siru.net/

• 300 luvulta alkaen

ei kaikkia pakoteta ottamaan pedon merkkiä.
        Ainahan on niitä, jotka ottavat vapaaehtoisesti pedon merkin.
        Sirut tietysti tuovat lisää valtaa pedolle ja näin hänen on helpompi alistaa tahtonsa alle heidät, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesusksen uskon.
        Ratkaisuun nousee sapatti, jotka eivät siitä vapaaehtoisesti luovu tulevat tappouhan alaisiksi.
        Sapatin Herra on Jeesus ja sunnuntain herra on antikristus.
        Siruja on jo ihmisillä ja ei heitä ole pakotettu sitä ottamaan. Aika moni vilauttelee sirukortejaan ja ompa niitä jo ihonkin alla ihan ilman pakottamista.
        Titysti sirunkin voi laskea pedonmerkkeihin. Onhan se pedon omaisuutta, niin kuin raha ja näyttelee omaa osuuttaan, kun sapatin viettäjät pakoitetaan luopumaan Herransa kumartamisesta ja luopumaan Jumalan käskystä.

• eepu*

Vuosi on taas yllä olevasta kirjoituksestani kulunut mutta onko mitään tapahtunut tänä aikana uskonpuhdistusrintamalla seurakunnassamme? Eipä juuri mitään valitettavasti....

Tietäkää siis mikä teidän rauhaanne sopii;
      ”Ja kun Hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.” (Luuk.19:41,42)

”Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
      Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
      Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
      Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
      Minä neuvon sinua OSTAMAAN minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
      Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
      Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
      Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
      Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" (Ilm.3:14-22)

Tehkää parannus ja tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi! Katso:
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=9fe185dccd2b7d07e769916f6dd39617

Yhdessä eteenpäin!

minulle niin Rakkaassa
      Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
      JAHSHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
      Hevenu Shalom Aleichem (הבאנו שלום עליכם)
      http://www.youtube.com/watch?v=nANMTH3rzH4&NR=1

eepu
      *
      Jk.:
      Johto on Suomen Adventtiseurakunnassa vaihtunut, eräs kirjoitti:
      "Toivon syvää Hengen johdatusta Aromäelle tehtävässään, että näkisi taivaan esikartanoiden kautta kentän, mitä tehdään, missä tehdään ja mitä varten tehdään. Hätä sielujen tilasta, jotka eivät tunne sanaa, sekä kannustaa taivaan leivän ruokapöytään matkalaiset ja vanhimmistot rukousalttarille.
      Eiköhän se siitä jatku luonnostaan oikeassa Hengessä eteenpäin."

eepu:
      Näin juuri, Pyhän Hengen johdossa työtä tulee tehdä ja ensimmäisenä tehtävänä Kalervolle sanon, että tarttuu tähän uskonpuhdistusasiaan ja lähtee rohkeasti viemään sitä eteenpäin, niin siunaus seuraa sitä työtä, tätä asiaa ei tämä Atte Helminen tehnyt omana johtajakautenaan, joka olisi antanut uutta eloa seurakunnan voimalle ja kasvulle!
      *
      ♥ MARANATA! ♥

• eepujohannes ja johanneksenkaste

http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=23

Onko eepu* kastettu Johannekseen nimessä Jeesuksen?

eepu* EI ole Ted Wilsonin kannattaja vaan hänellä on ikioma sapattikirkkonsa :
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=27

Tämäkö on Jumalan varastohuone, tämä eepu*n evankeliumitili . . .
      http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=36

Etsin Googlen avulla vastaustani eepu*lle - "Pannaan julistettu eepu*"
      - voitte yhtä hyvin kuin minäkin todeta, että viesti on poistettu !
      ( http://keskustelu.suomi24.fi/node/9999766 )
      Eepulla on valtaa enirolaisiin kuin paavilla aikoinaan alaisiinsa!!
      Tämäkin viesti ehkä pian poistetaan, sillä eepu on palsan kaikkivaltias, ties vaikka sheriffi.

AINOA VIESTI MIKÄ MINULTA KOSKAAN ON POISTETTU, ON SIIS VIESTI, JOSSA PUOLUSTAUDUIN EEPU*N SYYTÖKSIÄ VASTAAN, KUN TÄMÄ SYYTTELI, ETTÄ KATOLILAISUUDEN NIMISSÄ OLEN POISTATTANUT HÄNEN VIESTEJÄÄN !!! Eepu on varmaankin ottanut ovelasti opikseen Jeesuksen sanoista ja räkättänyt enirolaisille niin kauan, minua vastaan, että nämä ovat itsesuojelun nimissä poistaneet puolustusviestini. Kas, kun eepu* sanoo, että avk on katolilainen kätyri, niin: piste.

Luuk. 18:5 mutta tästä leskestä on minulle vaivaa. Minä autan häntä saamaan oikeuden, muuten hän ennen pitkää repii minulta silmät päästä.'"

antti

• eepu*
        AnttiVKantola kirjoitti:

Tämä ei ole mitään katolilaismielisen eepu*n maranatatuouhua, vaan aitoa :

http://www.adventist.fi/events/10515

AVK sinä olet ahdistava, olet yhä petollinen, katolisen kirkon opin kätyri edelleen, olet näennäisesti muka vastustava luterilainen, mutta katolis-luterilaisesta harhaoppistaan et ole kääntynyt pois, se ei ole siitä miksikään muuttunut, – tee parannus/katumus, äläkä terrorisoi/vähättele työtäni, sillä Vapahtaja sanoo: "Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."
        -- ”jolla ei ole KRISTUKSEN HENKEÄ, se ei ole hänen omansa."

EROTKAAMME, puhdistautukaamme kaikesta roomalaiskatolisesta ”hapatuksesta Laittomuudesta!

Muun muassa seurakuntamme nimestä on rakas sisaremme Ellen White SELVÄSTI sanonut meille(1.TA –kirjassa s.72-73), että meidän tulee EROTA niistä jotka POLKEVAT Jumalan Lain ja Sapatin, omalla yhdyskuntanimellämme!
        Ellen White sanoo: ”Meille sopii VAIN sellainen nimi, joka on sopusoinnussa tunnustuksemme kanssa ja ilmaisee uskomme … Nimi seitsemännen päivän adventisti on alituisena nuhteena protestanttiselle maailmalle. Tässä on ero niiden välillä, jotka palvelevat Jumalaa, ja niiden, jotka palvelevat petoa ja ottavat sen merkin.”

"..PUHDISTAUTUKAAMME (siis) kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa” – puhdistautukaamme palatkaamme takaisin myös tässä seurakuntanimiasiassakin entiseen alkuperäiseen nimeen!
        Jumala sanoo: ”Lähtekää siitä ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa, sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."

Sillä Oikea Kristillinen/Messiaaninen Sapattiyhteisö on; εκκλησια [ekklesia] = "ULOSKUTSUTTU" – SEURAKUNTA -yhteisö!
        [Ei siis kirkko - sana "kirkko", joka on JUMALAN LAINPOLKIJAN paavin/katolisenkirkon hapatusta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, siitä vääntyy suomalaiseksi sanaksi kirkko.]

”Peratkaa siis pois (kaikki) vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu. Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.”
        *-
        Oikea Sapatti/Lepopäivä on nyt kesäaikana pe illasta klo 19.00 - la iltaan klo 19.00!
        [ SAPATTI alkaa päivämäärärajalta (180° pituuspiiriltä) perjantaina auringon laskiessa normaaliaikaan klo 18.00! ]

Jumala sanoo Sapatistaan: ".. SAPATTINI MINÄ annoin heille, olemaan MERKKINÄ MINUN ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että MINÄ olen HERRA, joka pyhitän heidät.
        " .. pyhittäkää MINUN SAPATTINI; ne olkoot merkkinä välillämme, MINUN ja teidän, että tulisitte tietämään, että MINÄ olen HERRA, teidän JUMALANNE." (ks. Hes.20.Luku)!
        *-
        ♪♫ Uuden Taivaan sekä Uuden Maan nähdä vielä kerran saan ....
        http://www.youtube.com/watch?v=rujFuZuB7yc&feature=related

*
        minulle niin Rakkaassa
        JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
        י ה וֹ שׁ ﬠ

eepu
        *
        Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi!
        Sinä ULOSKUTSUTTU Liity; ”Suomen Ekklesia Sapattiadventtiseurakuntaan” ja Tulkaamme Yhdeksi Jumalan Seurakunnaksi!
        http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=2&sid=cef631871e0a84f8e9ef92631c4110c5
        *
        ♥ MARANATA! ♥

• eepu*

Vapahtaja tekee sinulle kysymyksen: "Minä myös teen teille kysymyksen; sanokaa minulle: oliko Johanneksen kaste taivaasta vai ihmisistä?"
        Niin te neuvottelette keskenänsä sanoen: "Jos sanomme: 'Taivaasta', niin hän sanoo: 'Miksi ette siis uskoneet häntä?' Mutta jos sanomme: 'Ihmisistä', niin kaikki kansa kivittää meidät, sillä se uskoo vahvasti, että Johannes oli profeetta."

Vapahtaja sanoo Johanneksen kasteen ottaneille: "Älkää siis lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen LUPAUKSEN täyttymystä, jonka te olette minulta kuulleet. Koska Johannes kastoi teidät vedellä, niin myös teidät tuosta uskon kasteesta kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen." (Apt.1:4,5)

Eli; Johanneksen parannuksen uskonmukainen (Apt.”:38) upotuskaste on VOIMASSA, sillä siitä TODISTUKSENA on PYHÄ HENKI, – joka uskovalle on Luvattu/annetaan!
        Katso lisää: KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"! http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11&sid=1dbcae8afff8fd1372343b517cde1368
        Toiseksi: --Jos kasteet olisivat olleet keskenään riitaisia olisi siitä mainittu Raamatussa, -- Eli Vapahtajan mandaatilla Johanneksen (Apt.2:38) parannuksen kaste on edelleen voimassa!!

"Tehkää siis te myös parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. (Apt.2:38) -- Jotta te saisitte VOIMAN voittaa synti lihassa!!
        "Silloin te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa."

Vapahtaja sanoo: ”Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ILMAN MINUA te ette voi mitään tehdä.”

Niinpä; JUMALA LÄHETTÄÄ PYHÄN HENGEN uskovaan, että LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, [http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11&sid=1dbcae8afff8fd1372343b517cde1368 ] ja että palvelisimme Jumalaa NYT HENGEN UUDESSA TILASSA emmekä kirjaimen vanhassa!
        Oikean upotuskasteen jälkeen tulee alkaa ihmisessä näkyä tämä parannuksen HEDELMÄ:
        "Mutta kun Hän tulee, TOTUUDEN HENKI, johdattaa Hän teidät KAIKKEEN TOTUUTEEN.” Sillä; ”Hänen VOITELUNSA (joka teissä vaikuttaa/on) OPETTAA teitä kaikessa"!(ks.Joh.16:13; 1.Joh.2:27)
        ... ja niin me alamme uudistua/muuttua Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä Oikean Sapatin viettämiseen, me tahdomme ja alamme uudistua kaikesta pahasta, alamme ystävällistyä, jne.. tämä saa aikaan TOTTELEVAISUUS Pyhän Hengen äänelle, se saa meidät uudistumaan, se on pyhitystä meissä!
        *
        Kristallikirkkaan virran rantaa, valkeat joukot riemuin käy..
        http://www.youtube.com/watch?v=1Q4BZZ-KYf4&feature=related

*
        minulle niin Rakkaassa
        JAHSHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
        י ה וֹ שׁ ﬠ

eepu
        *
        Jk.:
        Johanneksen (Apt.2:38; Matt.21:25) kaste oli Taivaasta - Jumalalta, niin kuin Sapattikin, kun taas Jumalan pilkkaa ovat; vauvavalelu kasteena ja kastaminen kolmeen arvoasemaan, Oikean Sapatin polkeminen ja sunnuntai-/ensimmäisen päivän asettaminen sen tilalle,
        ja tämä sana "KIRKKO", se on paavin/katolisenkirkon hapatusta/salaisuutta, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = SUNNUNTAI, ja iankaikkinen kidutusoppi, ne ovat ihmisestä - paavilta/katoliselta kirkolta - Ei Jumalasta, ketä/kumpaa sinä tottelet - eli haluatko pelastua vai olla harhaopissasi ja mennä kadotukseen?
        *-
        ♥ MARANATA! ♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe