terveyskeskus aluejako????

niitietysti

suonenjoen terveyskeskuksessa on aluejako
Itäinen alue puh. 020 1503 230
Eteläinen alue puh. 020 1503 226
Läntinen alue puh. 020 1503 229
Luoteinen alue puh. 020 1503 235

Mutta nyt pitäisi löytää siitten kartta johon nuo rajat on vedetty, löytysköhän lähin kartta Teboililta vai pitääkö kävellä Terveyskeskukselle asti kyselemään. heh.

tältä sivulta sitä ei ainakaan löydy
http://www.sisa-savo.net/~s-s.thnky/sjoki/Index_sjoki.htm

9

5559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo nalle

Soita ja kysy!

• perusturva takaisin
      • niitietysti

niin. niin,. tottakai perussuomalaisia äänestetään ihan niinkuin viimeksikin.

• Anonyymi

nostan tämän vanhan topicin esille, ei ole tk:n netti sivuille vieläkään löytynyt aluejako karttaa. joten se on sitten kai ihan sama mihin numeroon soittaa.

• Anonyymi

En minäkään ymmärrä, miksi asiaa ei saada selvästi nettisivulle. Aina uusi henkilö joutuu asiaa miettimään ja kysymään.

• Anonyymi

heh vähän sama homma kun tk:n kellot ne on kulkeneet väärässä ajassa niin pitkään kun minä muistan.

• Anonyymi

Tämä on Suonenjoelle pinttynyt tapa pitää kuntalaisia koskevat asiat/tiedot vaikeasti löydettävissä.
      Vastaanottoaikaa tilattaessa (0444131200 Tk:n vaide) kun kerrot osoitteesi sinulle selviää minkä alueen vastaanotolle sinulle varataan aika.

• Anonyymi

Keitä on lääkärinä eri alueilla. Mistä ne saisi tietää??
      Kysyy tietämätön😒

• Anonyymi

Bytheway.... Asiaan kuulumaton,, mutta, millon oli TK:ssa sauna toiminnassa? Kaverit kertonut että sellainen oli aikoinaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60