suonenjoen terveyskeskuksessa on aluejako
Itäinen alue puh. 020 1503 230
Eteläinen alue puh. 020 1503 226
Läntinen alue puh. 020 1503 229
Luoteinen alue puh. 020 1503 235
Mutta nyt pitäisi löytää siitten kartta johon nuo rajat on vedetty, löytysköhän lähin kartta Teboililta vai pitääkö kävellä Terveyskeskukselle asti kyselemään. heh.
tältä sivulta sitä ei ainakaan löydy
http://www.sisa-savo.net/~s-s.thnky/sjoki/Index_sjoki.htm
terveyskeskus aluejako????
9
5559
Vastaukset
- Urpo nalle
Soita ja kysy!
- perusturva takaisin
- niitietysti
niin. niin,. tottakai perussuomalaisia äänestetään ihan niinkuin viimeksikin.
- Anonyymi
nostan tämän vanhan topicin esille, ei ole tk:n netti sivuille vieläkään löytynyt aluejako karttaa. joten se on sitten kai ihan sama mihin numeroon soittaa.
- Anonyymi
En minäkään ymmärrä, miksi asiaa ei saada selvästi nettisivulle. Aina uusi henkilö joutuu asiaa miettimään ja kysymään.
- Anonyymi
heh vähän sama homma kun tk:n kellot ne on kulkeneet väärässä ajassa niin pitkään kun minä muistan.
- Anonyymi
Tämä on Suonenjoelle pinttynyt tapa pitää kuntalaisia koskevat asiat/tiedot vaikeasti löydettävissä.
Vastaanottoaikaa tilattaessa (0444131200 Tk:n vaide) kun kerrot osoitteesi sinulle selviää minkä alueen vastaanotolle sinulle varataan aika. - Anonyymi
Keitä on lääkärinä eri alueilla. Mistä ne saisi tietää??
Kysyy tietämätön😒 - Anonyymi
Bytheway.... Asiaan kuulumaton,, mutta, millon oli TK:ssa sauna toiminnassa? Kaverit kertonut että sellainen oli aikoinaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635