Year of the cat

mielihyvämekanismi

Tarina ihmeellinen
kertomus uskomaton
kaipuusta
suuren sydämen
lämmöstä, jonka
koukkuun mä kerran
jäädä sain

Kissa pieni pehmoinen
suloisen oloinen poloinen
Irresistible nimeltään
sylissäni kehräsi
syleillen
kultaan ja purppuraan
pukeutuen

Hentoinen untuva
mun ikävä kaunis
kasvoina kasvot
virtojen tuolla puolen
kielenpäänsä tuoden

Täydellinen
kesyttämätön
hiipien sisimpääni
maukuen ja nuollen
jättäen rakkautensa
kuin kosteus
himoon imeytyen

Karvan varassa
kuilujen yllä
rohkeutemme kohdata
tietämys
sitä mitä kukaan muu
ei voi olla
luona
kissojen vuoden

http://www.youtube.com/watch?v=QM7LR46zrQU

31

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo
      • mielihyvämekanismi

So I got nowhere to hide ;)

Mä oon jo pitkällä kesälomalla, elokuussa vasta töihin, en oo koskaan aikasemmin pitäny näin pitkää ja aattelin kerrankin repästä oikein kunnolla. Saas nähä kui äijän käy?

Tota tiekkö mikä on kauneuden salaisuus, no meikkaus ja kampaajalla käynti tietty, jos Cheryl Colea uskomme sekä Stylist lehden haastattelua ja miksemme uskoisi ;)

http://www.youtube.com/watch?v=8nbvC6In-nY&feature=related

Kiitos sulle jälleen kerran ja muista, että pieni myönnytys silloin tällöin ja boss hykertelee tyytyväisenä hyvää oloaan, eikä muista kaikkia pikku juttuja ;)

• Putkivalo
        mielihyvämekanismi kirjoitti:

Mä oon jo pitkällä kesälomalla, elokuussa vasta töihin, en oo koskaan aikasemmin pitäny näin pitkää ja aattelin kerrankin repästä oikein kunnolla. Saas nähä kui äijän käy?

Tota tiekkö mikä on kauneuden salaisuus, no meikkaus ja kampaajalla käynti tietty, jos Cheryl Colea uskomme sekä Stylist lehden haastattelua ja miksemme uskoisi ;)

Kiitos sulle jälleen kerran ja muista, että pieni myönnytys silloin tällöin ja boss hykertelee tyytyväisenä hyvää oloaan, eikä muista kaikkia pikku juttuja ;)

mä tein just äsken... en taida osata kissaa, tuokaa seuraava elukka
        http://www.youtube.com/watch?v=gvdfy-U_sdk&feature=related

Mielummin siluttelen sua kuin pomoa :)
        http://www.youtube.com/watch?v=CAqGgbKq25U

• Putkivalo

Olin niin varovainen alkuun, mutta sinä olet taitava :) I hardly saw it coming. Olisi pitänyt aavistaa kun... noniin, olkoon.

D-A-D viisaus:
        There is no win in victory
        Nyt olen vihdoin vapaa :))

Kiitos kaikesta siitä hyvästä minkä annoit mulle :) ja kiitos opetuksesta.
        Oikein hyvää kesää, ja jos vielä näen sut, kalautan sua pannulla ;)))

• mielihyvämekanismi
        Putkivalo kirjoitti:

Olin niin varovainen alkuun, mutta sinä olet taitava :) I hardly saw it coming. Olisi pitänyt aavistaa kun... noniin, olkoon.

D-A-D viisaus:
        There is no win in victory
        Nyt olen vihdoin vapaa :))

Kiitos kaikesta siitä hyvästä minkä annoit mulle :) ja kiitos opetuksesta.
        Oikein hyvää kesää, ja jos vielä näen sut, kalautan sua pannulla ;)))

Mä oon miettiny, et jotain repäsevää teen tänä suvena, kokonaan erilailla ja eri järjestyksessä kuin aikaisemmin. Siinä pitää olla vähemmän suunnitelmallisuutta ja enemmän virtaa, sykettä ja impulsiivisuutta. Toi paistinpannusta ottaminen kuullostaa kuitenkin aika kovakouraiselta ja rajulta ;)

Mä alan olla omasta mielestä liian kaavoihin kangistunut ja arvattava. Syksy sitte näyttää sainko uusia vaikutteita ja elämyksiä vai jäikö kaikki aattelu asteelle.

Oikein hyvää kesää myös sulle.

• Putkivalo

Mä oon miettiny, et jotain repäsevää teen tänä suvena, kokonaan erilailla ja eri järjestyksessä kuin aikaisemmin. Siinä pitää olla vähemmän suunnitelmallisuutta ja enemmän virtaa, sykettä ja impulsiivisuutta. Toi paistinpannusta ottaminen kuullostaa kuitenkin aika kovakouraiselta ja rajulta ;)

Mä alan olla omasta mielestä liian kaavoihin kangistunut ja arvattava. Syksy sitte näyttää sainko uusia vaikutteita ja elämyksiä vai jäikö kaikki aattelu asteelle.

mun pannu alkaa olla hyvin muotoiltunut pään mukaan, on se jo muutaman korvan nähnyt ;)) Eikö se mene niin, että mitä laajempi alue kolahtaa, sitä vähemmän sattuu :))

Voi kun ihmiset osaisivat ottaa tällaiset kokemukset enemmän "what a ride" kannalta :) sitä se on, upeeta olla jonkun ööh pyörityksessä :))

Arvaas mikä jäi kaivamaan. Olen joskus sanonut etten lue rivienvälejä, ja sä sait mut oikein kaivamaan niitä ;) grrrrrrr...

Mukavaa kesää. Sä oot mukava, vaikka vähän (

• Putkivalo

Kun tässä luin... no hällä väliä. Mutta jos jouduit reunan yli, syy on yhtä paljon minun. Mää taisin oikein pyytää tätä, vaikka sä varoittelit :)

• mielihyvämekanismi
        Putkivalo kirjoitti:

Kun tässä luin... no hällä väliä. Mutta jos jouduit reunan yli, syy on yhtä paljon minun. Mää taisin oikein pyytää tätä, vaikka sä varoittelit :)

No en todellakaan. Mä aattelin ensin, että en vastaa (mä en tykkää selitellä kauheasti mitään), mutta jäi niin "paska fiilis" vaan, mä oon jotenkin ihan pihalla nyt....ymmärsinköhän mä mistään mitään...

Mä oon kaikille, jotka mut pidemmältä ajalta tuntee tällainen relaxed, humoristinen (yrittää ainakin olla), flirtti (sika) ja myös syvällinen ja erityisesti positiivinen, osaan olla Herrasmieskin tarvittaessa. Mä en missään vaiheessa ole tietoisesti etsinyt seuraa, pyöritettäviä, yrittänyt pelata....lista varmaan jatkuu...(enkä etsi).

Mä oon mä ja se ei ole niinkään VIKA vaan OMINAISUUS. MUSA, hempeät RAKKAUSRUNOT, FILOSOFIAT ja historia ovat mun sydämen ykkösasioita olleet aina ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. Olen todella pahoillani aiheuttamastani pahasta ja surusta ja varsinkin tuttavallisesta tyylistä sekä kieliasuista, jotka saattavat varmaan monelle" antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa". Mä oon aina pitäny sun seurasta, jutuista ja sun kanssa on ollut helppo käydä keskusteluissa läpi maailman parannusta uskonnosta... rockiin ja se käsitys ei ole muuttunut edelleenkään mihinkään. Toisten kanssa vaan synkkaa monet jutut paremmin kuin toisten kanssa.

Suoraan sanoen, I'm little bit pissed off; pahoilla mielin ja vittuuntunut.

Älä sä musta huolehdi, mä nousen aina uudelleen kuin feenix tuhkastaan. Toivottavasti sulle ei mitään peruuttamatonta vaan ole taphtunut.

Tähän mun on hyvä p...j.....ta lopettaaa oikein upeaan runoon Percy Shelleyltä, I like it very much indeed.

"The fountains mingle with the river
        And the rivers with the ocean,
        The winds of Heaven mix for ever
        With a sweet emotion;
        Nothing in the world is single,
        All things by a law divine
        In one spirit meet and mingle -
        Why not I with thine?

See the mountains kiss high Heaven
        And the waves clasp one another;
        No sister-flower would be forgiven
        If it disdained its brother;
        And the sunlight clasps the earth,
        And the moonbeams kiss the sea -
        What are all these kissings worth
        If thou kiss not me?"

Jep, niin ne runot meni ennen ja sitä ei tulevaisuuskaan miksikään muuta!

Tämän mä oon varmaan ansainnu, siinä on sitä elixiiriä minun makuuni ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ei8hPkyJ0bU&feature=channel

• Putkivalo

No en todellakaan. Mä aattelin ensin, että en vastaa (mä en tykkää selitellä kauheasti mitään), mutta jäi niin "paska fiilis" vaan, mä oon jotenkin ihan pihalla nyt....ymmärsinköhän mä mistään mitään...

Mä oon kaikille, jotka mut pidemmältä ajalta tuntee tällainen relaxed, humoristinen (yrittää ainakin olla), flirtti (sika) ja myös syvällinen ja erityisesti positiivinen, osaan olla Herrasmieskin tarvittaessa. Mä en missään vaiheessa ole tietoisesti etsinyt seuraa, pyöritettäviä, yrittänyt pelata....lista varmaan jatkuu...(enkä etsi).

Mä oon mä ja se ei ole niinkään VIKA vaan OMINAISUUS. MUSA, hempeät RAKKAUSRUNOT, FILOSOFIAT ja historia ovat mun sydämen ykkösasioita olleet aina ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. Olen todella pahoillani aiheuttamastani pahasta ja surusta ja varsinkin tuttavallisesta tyylistä sekä kieliasuista, jotka saattavat varmaan monelle" antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa". Mä oon aina pitäny sun seurasta, jutuista ja sun kanssa on ollut helppo käydä keskusteluissa läpi maailman parannusta uskonnosta... rockiin ja se käsitys ei ole muuttunut edelleenkään mihinkään. Toisten kanssa vaan synkkaa monet jutut paremmin kuin toisten kanssa.

Älä sä musta huolehdi, mä nousen aina uudelleen kuin feenix tuhkastaan. Toivottavasti sulle ei mitään peruuttamatonta vaan ole taphtunut.

Tähän mun on hyvä p...j.....ta lopettaaa oikein upeaan runoon Percy Shelleyltä, I like it very much indeed.

With a sweet emotion;
        Why not I with thine?

If thou kiss not me?"

Taitaa olla niin että minä olen se vinksahtanut.

Olin niin väärässä sun suhteen, tässä lopussa siis. Tuplasti.
        Et voinut tietää mitä minuun tuli, sen verran kauan jo keskusteltu ja kaikki oli hyvin, tiesinhän minäkin missä se raja meni. En ymmärrä miksi sitten kuitenkin ylitin sen.

Tai tiedänhän mä, kun sä oot tollainen ♥ :)

Ja sitten aloin tulkitsemaan kaikenlaista. Jalat muka maassa... hohhoijaa.

Olen hyvilläni siitä että tulit selittämään, sulla on kaikki oikeudet olla vihainen. Hitto kun mun pitää aina olla suuna päänä kun jotain juolahtaa kalloon, odottaisin edes ensin hetken. Toisaalta
        It's better to have a red face once
        Than forever yellow
        'bout what's undone
        Left with burned out eyes
        And bigger lies

Ja olen iloinen siitä että olin väärässä sun suhteen.

Valkkasin muuten uuden tunnarin ittelleni :))
        http://www.youtube.com/watch?v=LuRVVkqVqx0&feature=related
        Nyt mä meen to stare at the point where the two walls meet :)

Sydämeni pohjasta anteeksi.

• Couldplay

With a sweet emotion;
        Why not I with thine?

If thou kiss not me?"

sattuuhan ihmisille väärinkäsityksiä.
        Vääksytyksiä
        Varsinkin kun kirjoitetaan,
        eikä näe toisen kasvonilmeitä,
        eikä kuule puheen painotteita.
        Paiskatkaa kättä sovinnolla
        ja antakaa menneiden olla ;)
        Jokainen ajallaan
        kompastua saattaa
        kontaltaan nousten
        Paremmaks maailman muuttaa
        Toivottavasti
        sanoi Juho ja Kusti ;))

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

Et voinut tietää mitä minuun tuli, sen verran kauan jo keskusteltu ja kaikki oli hyvin, tiesinhän minäkin missä se raja meni. En ymmärrä miksi sitten kuitenkin ylitin sen.

Olen hyvilläni siitä että tulit selittämään, sulla on kaikki oikeudet olla vihainen. Hitto kun mun pitää aina olla suuna päänä kun jotain juolahtaa kalloon, odottaisin edes ensin hetken. Toisaalta
        Than forever yellow
        'bout what's undone
        And bigger lies

sulla on kaikki hyvin!?! Ja hei, on tervettä olla vähän vinksahtanut. Join the club, my friend!

Mäkin olen koko ajan luulemassa vaikka mitä ja mokailen minkä kerkiän, mutta onneksi osaan jälkeenpäin nauraa itselleni ja sähellyksilleni. Ja taas kohta olen menossa kohti uusia mielen kolhuja... Tämä Suomi24 on mulle vaarallinen paikka ja siinä olisi tarpeeksi syytä pysyä pois täältä, mutta...

Ihminen on erehtyväinen, mutta onneksi erehtyminen on inhimillistä.

Tuolla toisaalla lohduttavasti kirjoitit, että asiani varmasti järjestyvät. Oikeastaan mun asiani ovat ihan kivasti paketissa. Mä vaan luulen, ettei ole...

Jatketaan säheltämistä ja koheltamista hymyssä suin, eikös niin Putkis? Elämäähän tää vaan on...

• mielihyvämekanismi
        Putkivalo kirjoitti:

Than forever yellow
        'bout what's undone
        And bigger lies

Tottakai saat anteeksi ;) ja minä pyydän sinulta anteeksi leväperäistä kielenkäyttöäni!

Nukuin pitkään oltuani yökalassa, sellaista rentouttavaa, missä saalis ei ole pääasia vaan oikeaan tunnelmaan virittäytyminen ...

Kävin keräilemässä sanoja, lauseita, ajatuksia ....miettimässä rakkautta, elämää yleensäkin...

Mä rakastan kauniita sanoja yli kaiken ja niitä myös pursuaa minusta yleensä ylitsevuotavasti, se on vaan sellainen tunne, automaaattitoiminto, joka asuu sisuksissa.

Mä vertaisin noita kauniita sanoja ihmisen hymyyn, niissä on jotain samaa, yhtäläistä, ne "soivat" jotenkin samalla viritystaajuudella aiheuttaen minussa hyvänolontunnetta.

Huh hu mulle ainakin tuli helpottunut olo ja hymy palasi suunpieliin ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tWhX26A5lbQ&feature=related

• Putkivalo

Tottakai saat anteeksi ;) ja minä pyydän sinulta anteeksi leväperäistä kielenkäyttöäni!

Nukuin pitkään oltuani yökalassa, sellaista rentouttavaa, missä saalis ei ole pääasia vaan oikeaan tunnelmaan virittäytyminen ...

Kävin keräilemässä sanoja, lauseita, ajatuksia ....miettimässä rakkautta, elämää yleensäkin...

Mä rakastan kauniita sanoja yli kaiken ja niitä myös pursuaa minusta yleensä ylitsevuotavasti, se on vaan sellainen tunne, automaaattitoiminto, joka asuu sisuksissa.

Mä vertaisin noita kauniita sanoja ihmisen hymyyn, niissä on jotain samaa, yhtäläistä, ne "soivat" jotenkin samalla viritystaajuudella aiheuttaen minussa hyvänolontunnetta.

Huh hu mulle ainakin tuli helpottunut olo ja hymy palasi suunpieliin ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tWhX26A5lbQ&feature=related

pois täältä nurkasta? :))

Minäkin pyydän että jatkat runoilua, sitä en voisi antaa itselleni anteeksi jos lopetat. En minä enkä nämä kaikki ihanaiset täällä. Jaahas, itsesuojeluvaisto näköjään toimii mulla vielä ;)

Kiitos kun annoit anteeksi.
        Ja kiitos ystäville, hädässä ne tunnetaan...

http://www.youtube.com/watch?v=He5rbLPB8ng

• Ich bin...
      • mielihyvämekanismi

mä oikein, kamarineito tais sanoa, että naista ei pidä ymmärtää, sen kanssa pitää osata elää ;)
        (sama pätee omia polkuja kulkeviin kissoihin?)

Totta toinen puoli... jo Freud sanoi aikoinaan, vaikka olen tutkinut 30 vuotta naisen sielua, en ole pystynyt vastaamaan kysymykseen: mitä nainen haluaa?

Kiitos sulle ja hyvää kesäpäivää haluan toivottaa ;)

Meinasin soittaa ton CatS Tevensin ;) Wild worldin ja sit huomasinkin et Maxihan se siinä ja näin vaihtu esittäjä ja biisit, sopii iloiseen kesämeininkiin paremmin kuin ....rasta lettiin ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-G4zRwcmY9o&feature=related

• Ich bin...

mä oikein, kamarineito tais sanoa, että naista ei pidä ymmärtää, sen kanssa pitää osata elää ;)
        (sama pätee omia polkuja kulkeviin kissoihin?)

Totta toinen puoli... jo Freud sanoi aikoinaan, vaikka olen tutkinut 30 vuotta naisen sielua, en ole pystynyt vastaamaan kysymykseen: mitä nainen haluaa?

Kiitos sulle ja hyvää kesäpäivää haluan toivottaa ;)

Meinasin soittaa ton CatS Tevensin ;) Wild worldin ja sit huomasinkin et Maxihan se siinä ja näin vaihtu esittäjä ja biisit, sopii iloiseen kesämeininkiin paremmin kuin ....rasta lettiin ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-G4zRwcmY9o&feature=related

väärin. Totta toinen puoli, vai miten se menikään... Naista ei pidäkään ymmärtää, kunhan on ymmärtävinään. Silloin kaikki skulaa ja eläminen naisen kanssa on kuin ruusuilla tanssimista...

Voi Sigmund poloista. Ei olisi pystynyt vastaamaan, vaikka olisi tutkinut 100 vuotta. Mies, jolla ei juurikaan ollut kokemuksia naisista (miksiköhän??!!??), väsäsi naisista teorioita, joiden mukaan naiset ovat viallisia miehiä, kateellisia miehille, koska miehillä on se jokin, jolla voi tehdä melkein mitä vain. Such as? Siis ajattelun ja sen lisäksi...

Mitä nainen haluaa? Tietenkin nainen haluaa saada vielä vähän enemmän kuin mitä koskaan pystyy saamaan. As simple as that! Jospa nainen kuitenkin itse kertoisi: huomiota, läheisyyttä, (ymmärrystä), turvallisuutta, onnea, intohimoa ja - above all - RAKKAUTTA!

Juu, niin sopii. Oikea biisivalinta. Rather close to you than... tuo Cat Stevensin biisi jossa sanotaan "But if you wanna leave, take good care..." Synkistelyä, ei sovi kesään, ei laisinkaan...

Kesään sopii kärpäset ja hyttyset sekä suomi-iskelmät...

http://www.youtube.com/watch?v=Z1tAihCHqrU

• mielihyvämekanismi
        Ich bin... kirjoitti:

väärin. Totta toinen puoli, vai miten se menikään... Naista ei pidäkään ymmärtää, kunhan on ymmärtävinään. Silloin kaikki skulaa ja eläminen naisen kanssa on kuin ruusuilla tanssimista...

Voi Sigmund poloista. Ei olisi pystynyt vastaamaan, vaikka olisi tutkinut 100 vuotta. Mies, jolla ei juurikaan ollut kokemuksia naisista (miksiköhän??!!??), väsäsi naisista teorioita, joiden mukaan naiset ovat viallisia miehiä, kateellisia miehille, koska miehillä on se jokin, jolla voi tehdä melkein mitä vain. Such as? Siis ajattelun ja sen lisäksi...

Mitä nainen haluaa? Tietenkin nainen haluaa saada vielä vähän enemmän kuin mitä koskaan pystyy saamaan. As simple as that! Jospa nainen kuitenkin itse kertoisi: huomiota, läheisyyttä, (ymmärrystä), turvallisuutta, onnea, intohimoa ja - above all - RAKKAUTTA!

Juu, niin sopii. Oikea biisivalinta. Rather close to you than... tuo Cat Stevensin biisi jossa sanotaan "But if you wanna leave, take good care..." Synkistelyä, ei sovi kesään, ei laisinkaan...

Kesään sopii kärpäset ja hyttyset sekä suomi-iskelmät...

http://www.youtube.com/watch?v=Z1tAihCHqrU

Sigmund Freud on elämäntyöllään saanut paljon aikaan ihmisen psyyken tutkimuksen saralla, mutta hänellä saattoi ehkä olla vähemmän "hyviä avuja" muilla elämän sektorin tärkeillä osa-alueilla? Kukapa sen tietää.

Juu, mä luulen että eleet, teot ja ilmeet kertoo enemmän kuin tuhat sanaa yhdessä tekemisestä, välittämisestä ja tietoisuudesta....rakkaudesta toista kohtaan, aika osuva pätkä ...

http://www.youtube.com/watch?v=5A1KZKksGKE

• Ich bin...

Sigmund Freud on elämäntyöllään saanut paljon aikaan ihmisen psyyken tutkimuksen saralla, mutta hänellä saattoi ehkä olla vähemmän "hyviä avuja" muilla elämän sektorin tärkeillä osa-alueilla? Kukapa sen tietää.

Juu, mä luulen että eleet, teot ja ilmeet kertoo enemmän kuin tuhat sanaa yhdessä tekemisestä, välittämisestä ja tietoisuudesta....rakkaudesta toista kohtaan, aika osuva pätkä ...

http://www.youtube.com/watch?v=5A1KZKksGKE

body language eli elekieli on tärkein kahdenkeskisen kommunikaation väline. Mihin niitä sanoja edes tarvitaan? Tästä tulikin mieleen hieno leffa Children of a Lesser God (suom. Sanaton rakkaus), jossa se kaikista tärkein sanoma välittyy ilman sanoja upeasti:

http://www.youtube.com/watch?v=AqWaJnIm_YQ

Osuvan pläjäyksen laitoit. Herkistää aina vaan. Sen kuunneltuaan voi keskittyä kuuntelemaan lisää. Olla hiljaa ja kuunnella.

Tämän myötä hyvää illanjatkoa ja yötä!

http://www.youtube.com/watch?v=kEpaBLhcchs

• mielihyvämekanismi
        Ich bin... kirjoitti:

body language eli elekieli on tärkein kahdenkeskisen kommunikaation väline. Mihin niitä sanoja edes tarvitaan? Tästä tulikin mieleen hieno leffa Children of a Lesser God (suom. Sanaton rakkaus), jossa se kaikista tärkein sanoma välittyy ilman sanoja upeasti:

http://www.youtube.com/watch?v=AqWaJnIm_YQ

Osuvan pläjäyksen laitoit. Herkistää aina vaan. Sen kuunneltuaan voi keskittyä kuuntelemaan lisää. Olla hiljaa ja kuunnella.

Tämän myötä hyvää illanjatkoa ja yötä!

http://www.youtube.com/watch?v=kEpaBLhcchs

ilmeisimmin samalla sanattomalla aallonpituudella ;)

Viimeisin näkemäni leffa muutaman vuoden takaa, jolloin liikutuksesta herkistyin ...

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU

Kiitos samoin ja hyvää kaikkea sinnekinpäin

• Ich bin...

ilmeisimmin samalla sanattomalla aallonpituudella ;)

Viimeisin näkemäni leffa muutaman vuoden takaa, jolloin liikutuksesta herkistyin ...

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU

Kiitos samoin ja hyvää kaikkea sinnekinpäin

vastauksesi Putkivalolle ja on todella sääli, jos lopetat runoilun täällä. Minä, joka en osaa kirjoittaa runoja, mutta tykkään toki lukea niitä, rakastuin runoihisi ja jäin niihin "vähän" jopa koukkuun. En tiedä, onko se sitten hyvä vai huono asia.

Joskus kirjoitin sulle, että vaali lahjaasi. Sanon niin edelleen, jos et täällä, niin toivottavasti jossain muualla.

"Olemme ilmeisimmin samalla sanattomalla aallonpituudella" Juuri näin!

I wish you all the best for your life!

http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI

• tuolla puolen

• mielihyvämekanismi

• mielihyvämekanismi
        Ich bin... kirjoitti:

vastauksesi Putkivalolle ja on todella sääli, jos lopetat runoilun täällä. Minä, joka en osaa kirjoittaa runoja, mutta tykkään toki lukea niitä, rakastuin runoihisi ja jäin niihin "vähän" jopa koukkuun. En tiedä, onko se sitten hyvä vai huono asia.

Joskus kirjoitin sulle, että vaali lahjaasi. Sanon niin edelleen, jos et täällä, niin toivottavasti jossain muualla.

"Olemme ilmeisimmin samalla sanattomalla aallonpituudella" Juuri näin!

I wish you all the best for your life!

http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI

kyllä sanasi nuo, kiitos niistä hymytytölle ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jFU3XIXe70Q

p.s kaikki addiktiot on aina pahasta ;)

• Ich bin...

kyllä sanasi nuo, kiitos niistä hymytytölle ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jFU3XIXe70Q

p.s kaikki addiktiot on aina pahasta ;)

Haa...otan kaiken kunnian itselleni. Tuo hurmaava kulkuri Charlie sai sut hymyilemään...

Sun hymybiisin vanhassa naisessa on jotain tuttua:
        "...ilman sanoja, ilman lauseita, ilman silmämeikkiä ja mielipiteitä, täynnä ryppyjä..."
        Hymy irtosi ja jotain muutakin... Nuori, vanha, mies, nainen, jokainen hymyilevä ihminen on kaunis.

Hymy on lyhin matka kahden ihmisen välillä.

Hymy hymystä, hymypoika!
        http://www.youtube.com/watch?v=Fbkjhl7Mpak&feature=related

Nyt loppuviikoksi muiden addiktioiden pariin. Luehan, mitä tohtori Phil sanoo addiktioista:
        "Addiktio merkitsee sitä, että sinun on saatava jotain voidaksesi hyvin, kyseessä voi olla työ, kyseessä voi olla ruoka, kyseessä voi olla shoppailu, kyseessä voi olla mikä tahansa."

Keep smiling!

• ...Mä käyn täällä enää tosi harvoin ...
      mutta
      lupaan korjata tapani ja vierailla täällä useasti
      Eikö leijona ole se iso kisu,
      kai sekin jonkun mieleen jää.'
      Kävin heittelemässä virveliä,
      sekin yks sintti karkas mun vavasta prkl.
      Aivan upea runo

• mielihyvämekanismi

kalassa, mun haaviin jäi paljon uusia idiksiä.

Kiitos kaunis sulle kamarineitokainen

p.s
        muista ens kerrall laittaa mato koukkuun ;)

• ex noita

Minäkin täällä noitavuorella
      roikun karvan varassa
      karhun karvan

heitin nikkini tuleen
      luovuin kaikesta menneestä
      että voisin joskus vielä
      miettiä näitä hetkiä
      uudistua
      kokea riemua puhdistumisesta

mustalla kirjoitettuja runoja
      omin hiilin
      oman nuotion savuja
      tänään nousee surusta
      huominen on liian kaukana

samalla hiilenpalalla voin
      vastata hyvään runoon

niin nytkin

http://www.youtube.com/watch?v=jz89JYQRBtk&feature=related

• mielihyvämekanismi

Einstein sanoi: ”Tärkein päämäärämme on pyrkiä olemaan vapaita itsestämme.”

Ehkä siinä olis tavoitetta itse kullekin, mikä meidän onneamme, hyvinvointiamme, menestystämme eniten jarruttelee; omat pelot, ennakkoluulot ja negatiiviset ajatukset? Ja rohkeutta tarvitaan joka käänteessä, sen merkitystä ei voi koskaan korostaa liikaa.

Jotenkin musta tuntuu, että aikaisempiin kriteereihin viitaten mä oon sullekin anteeksipyynnön velkaa? No sen sanon kuitenkin, että ne runot jotka silloin runo- palstalla kirjoitit olivat tunteessa, aistikuudessa aivan omaa luokkaansa, ne toimivat valtavana impulsiivisuuden katalysaattorina ja inspiraation lähteenä ja kiitos sulle niistä sekä hienosta palautteesta, jonka runooni annoit ;)

• ex noita

Einstein sanoi: ”Tärkein päämäärämme on pyrkiä olemaan vapaita itsestämme.”

Ehkä siinä olis tavoitetta itse kullekin, mikä meidän onneamme, hyvinvointiamme, menestystämme eniten jarruttelee; omat pelot, ennakkoluulot ja negatiiviset ajatukset? Ja rohkeutta tarvitaan joka käänteessä, sen merkitystä ei voi koskaan korostaa liikaa.

Jotenkin musta tuntuu, että aikaisempiin kriteereihin viitaten mä oon sullekin anteeksipyynnön velkaa? No sen sanon kuitenkin, että ne runot jotka silloin runo- palstalla kirjoitit olivat tunteessa, aistikuudessa aivan omaa luokkaansa, ne toimivat valtavana impulsiivisuuden katalysaattorina ja inspiraation lähteenä ja kiitos sulle niistä sekä hienosta palautteesta, jonka runooni annoit ;)

Einstainilla oli hyvä päämäärä elämään. Miksi pyytäisit anteeksi? Ei sellaiseen ole syytä.Sinä olet käynyt kommentoimassa runojani runoina ja vastannut fiiliksien pohjalta, sehän on loistavaa ja jos olen vielä onnistunut inspiroimaan sinua, vielä parempi. Voin kertoa että se oli molemminpuoleista eli myös minä sain kimmokkeita sinun runoistasi...Minä sanon sinulle kiitos niistä ja näistä hienoista hetkistä:)

jos minä en saisi kirjoittaa
        olisin vielä tyhjempi
        kuin tyhjä
        jos en olisi tuntenut sinua
        olisin henkisesti köyhempi

sinä viritit minuun riemun
        joka kiipeili pitkin ihoni pintaa
        kuuman kosteina suudelmina
        jättäen raukean muistonsa
        ihokarvojen soida

• mielihyvämekanismi
        ex noita kirjoitti:

Einstainilla oli hyvä päämäärä elämään. Miksi pyytäisit anteeksi? Ei sellaiseen ole syytä.Sinä olet käynyt kommentoimassa runojani runoina ja vastannut fiiliksien pohjalta, sehän on loistavaa ja jos olen vielä onnistunut inspiroimaan sinua, vielä parempi. Voin kertoa että se oli molemminpuoleista eli myös minä sain kimmokkeita sinun runoistasi...Minä sanon sinulle kiitos niistä ja näistä hienoista hetkistä:)

olisin vielä tyhjempi
        kuin tyhjä

ihokarvojen soida

kertomuksissa ole aina jonkinlainen loppuhuipennus ;)

Kesäinen tummuva ilta
        nuotion savut hyväilevät otsaani
        nostaen värähteleviä sykäyksiä
        ei kasvoja, ei nimeä
        tunnen vain hiukset ihollani
        ne nuolevat
        näkymätöntä aistia

Palavan halun ihme
        rakkauden juopumus
        antoi odottaa vielä itseään
        sylin pehmeyttä
        vuoroveden aaltoja
        jotka nousevat korkeammaksi
        kuin valli, joka toisiamme erottaa

Kuohuva pyörre saavuttaa
        lantion, tulvien
        nälkäisissä simpukoissa,
        kauniit purjeet lepattivat
        tuulessa hymyillen aivan kuin
        kissankellot helähdellen niityllä
        ja ne kellot humisivat
        sääristä sääriin soiden

Ja se suudelma, joka houkutteli kaikki
        kymmenen käskyä todistamaan
        rakkauden lakia
        ja se kuumuus, jonka vain aurinko voi
        aiheuttaa noustessaan yön pimeydessä
        sulattaen ihot toisiinsa
        tuoksuvien sydänten tulessa

Ollessamme toisissamme
        runon etäisyydellä kosketuksesta
        näimme silmissämme
        hyvänolon tunteen
        maailman
        jossa rakkaus asuu

• ex noita kirjoitti:

olisin vielä tyhjempi
        kuin tyhjä

ihokarvojen soida

...Jos liikaa kehuu tulee ylpeeksi...
        mutta teitä kahta kun lukee,
        te saattekin olla ylpeitä ,
        uopeaa vastailua runoilla ...

ihokarvojen soida.

Ollessamme toisissamme
        runon etäisyydellä kosketuksesta
        näimme silmissämme
        hyvänolon tunteen
        maailman
        jossa rakkaus asuu

Kiitos teille lukuelämyksestä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe