Onko jollain joka olisi käynyt saariston rangastiellä että mistä saisi majoituksen houtskarista, meillä tarkoitus yöpyä siellä (2 aikuista) saa olla lapsiperheillekkin suosittu paikka, meitä ei pikku seikat häiritse, ja tietenkin kohtuu hintaan:)
Netistä löytyy kamalan huonosti... sais olla ihan matkan varrella ei missään erillisellä saarella....
SAARISTON RENGASTIE
2
2770
Vastaukset
- Ainaki
Saariston lomakeskus löytyy ainakin Mossalasta ihan tuon rengastien varrelta, en ole käynyt mutta ihan googlettamalla sattui vastaan. Löytyy esim yöpymismökkejä.
- Rengastie on paras
Hei,
yöpymismökkejä on Mossalassa, Saariston Lomakeskuksessa. Aamiaismajoitusta on tarjolla Teletalossa, Träskissä. Vielä kolmaskin lyhytaikaiseen oleskeluun sopiva majapaikka tulee mieleen: se on Houtskarin Kestikievarin viereisen talon yläkerta, varaus Houtskärs Gästgifverin kautta. Jos viivytte pitempään, on mökkejä sekä yksittäin että mökkikylissä. Soittamalla johonkin näistä kuulette varmaan muistakin majapaikoista, mikäli nämä sattuvat olemaan täpötäynnä,
hyvää matkaa Rengastiellä!
PS Vielä eräs vaihtoehto, varsin hyvä sellainen: Houtskarin Saaristokansanopisto. Siitä on helppo aloittaa, kun muistan nettisivun osoitteenkin: www.hkf.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351