Onko niin että hotelli saa periä maksun ensimmäisestä yöstä jos hotelli peruutaan 3 kuukautta ennen saapumista.
Peruutusmaksuna ensimmäinen yö
2
302
Vastaukset
- Näinpä.
Kyllä saa, jos asiasta on etukäteen asiakkaalle ilmoitettu. Jotkut hotellit tarjoavat huoneita erityisen halvalla, mutta ehtona on että varausta ei saa peruuttaa mistään syystä, vaan jos ei saavu paikalle, niin menettää koko maksamansa summan.
Jotkut hotellit antavat peruttaa varauksen, mutta laskuttavat yhden yön korvauksena peruutuksesta.
Ja jotkut hotellit antavat peruuttaa koko varauksen jopa tulopäivään klo 14 asti.
Riippuu ihan täysin siitä mistä hotellista olet varannut ja millä ehdoilla (varmaankin luit ehdot ennen kuin vahvistit varauksen).- mitenkähän olisi
Ja sitten tietysti pitää muistaa, että jos aloittajan hotelli nimimerkin mukaisesti on Espanjassa, niin siellä pätee paikalliset säännöt, ei nämä meikäläiset. Paitsi, jos hotelli on varattu suomalaisen matkanjärjestäjän kautta, jolloin varaukseen taas pätevät yleiset valmismatkaehdot. Mutta kuten niin tavanomaista, aloittajan antamien tietojen varassa oikeaa vastausta tai edes sinnepäin on mahdotonta antaa, koska tietoa ei ole riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351