Mustasukkaisuus
hajottaa hyviäkin liittoja.
Ahneus
tuhoaa yhteiskuntia
Kateus
Vie kalatkin vedestä
Kolme kovaa sairautta
3
176
Vastaukset
- Satu*
ja neljä sen lisäksi. Minusta ne ovat ominaisuuksia, ai niin, ensimmäinen voi olla liiallisena sairaalloista.
C'est la vie.- Tähtisilmä **
joskus olen todella punninnt niitä, kas kaikki kai olemme jotuneet kuuntelemaan näitä sen aikaisia sloganeita, joita joku on laittanut liikkeelle:D
Otetaanpa tuo kateus. Ei pysty konkreettisesti kalat katoamaan vedestä, vaikka naapuri kuinka kadehtisi toisen kalaonnea. Mutta---tuo kademielinen käyttä hyvin negatiisistä energiaa itsessään ja hänelle se ei tee muuta kun vie mahdollisuuksia oivaltaa ehkä paremmin asioita.
Tietenkin jos katsoo siltä kantilta, että tekee elämän kurjaksi naapureilleen, piikittelemällä ja v.......lla
saattaa herkkä naapuri välttää kertomasta mitään, jolloin hän jää aikalailla vailla muita ihmisiä.
Mutta kalat porskuttelevat kuin ennenkin:D-- Symboolejahan nuo ovatkin.
Ja aikalailla kehityskelvottomaksi jää jos aina vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. Näin koen.
- niin koijari
Ne kolme kovaa koota. Kuulin niistä Kajjjaanin sippitorilla lankkipoika-ikäisenä. Net kaks viimistä muistan, kateus ja kylymärinki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351