Löytyykö keneltäkään jarrupalaa dt 970 luistimiin. Hobbari näitä aikoinaan myynyt, mutta sieltä ei enää saa jarrupaloja.
Jarrupala
Kikkaq
3
392
Vastaukset
- kikkaq
siis merkki on Sentura
Vähän menee ohi aiheen, mutta mullakin Hobbarin luistimet. Jarrupaloja ei sitten saanutkaan muistaakseni vuonna 2001. Saa kestävät jarrut kun leikkaa auton renkaasta kulutuspinnasta sopivan lätkän ja liimaa sen kontaktiliimalla alkuperäisen jarrupalan päälle. Mulla on kestänyt jo 10 vuotta, tosin en paljon jarruttele.
nimim. kyä kestää.- kokemuksella
irrota poi koko jarrupala, opettele T-jarrutus, toinen luistin toisen taakse poikittain tehokkaampi eikä kulu jarrupala eikä kerää kiviä ja muuta töhnää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647