Kaikki täytyy synkata yhteen, ja hauskaa pitää olla ( osta myös nauraa itselleen).. silloin koko homma hoituu kuin itsestään..
Onhan avioliitossa nurinkurisiakin päiviä, yhdessä keskustellaan joskus jopa äänekkäästi, mutta nuokin päivät pitää kestää...
tänään on 32 vuotis Hääpäiväni.
On lapsia, lapsenlapsia..
Nautin täysin rinnoin avioliitostani!
Huumori on pitkän avioliiton salaisuus
6
791
Vastaukset
- zädäm
Naiselta loppuu huumorintaju sillon ku mieheltä loppuu rahat
No kyllä meillä on ollut todella tiukkoja paikkoja, mutta niistä selvitty, yhdessä vedetty silloin vyötä tiukemmalle...
Jos joskus olen kihahtanut, ukko saa mut ain hyväl tuulel kun sanoo et sä oot söpö kun suutut, enhän mä voi nauramatta olla..
Yhdessä käsikkäin,
olemme kulkeneet elämän kaikkia vaiheita päin.
Iloja ja huolta niihin mahtunut on,
jospa tulevaisuudessa se olisi iloisenhuoleton.
Mut kukaan ei voi kertoa millainen lie tuleva tie,
uskon kyllä että rakkaus meidät perille silti vie.- !!
.. pitkän ja onnistuneen liiton johdosta! =) Kyllä se huumori pelastaa pahankin päivän..
- Toso kuin vesi
Odotan innolla kun saan kirjoittaa tuon saman jonakin päivänä tänne! Hmmm olen silloin n 90 vuotias kun 32 vuotta tulee täyteen tuon miehen kanssa =)
Eikös sekin auta kun edes toisella riittää huumoria kun toiselta se loppuu?
Pappavainaa oli varsin hauska heppu (komeakin) ja ilahdutti tosikkomummia joka aamuisilla tanssirituaaleillaan ja itsestäänpaljasteluesityksillä...Mummi se nökötti tosikkona kahvipöydässä vaan pappa sai kuin saikin aina sen mummin jotenkin hymyilemään? Vuosia ja vuosia.
Kova oli mummilla suru kun papasta aika jätti. Niin meillä muillakin =(Mummisi ei vaan näyttänyt sitä tykkäämistään teille..
Huumoria tarvitaan kyllä kumminkin molemmin puolin.
Itse joskus aamusta tosi pahalla päällä, miehen ei tarvitse kuin katsoa niin mua jo naurattaa..
Miehelläni on ilkkuvat iloiset silmät, niihinhän ensin minä ihastuinkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706