on tylsin, ärsyttävin ja muutenkin typerä julkkis. En ole ikinä tajunnut sen ns huumoria, vaikka kuinka olen yrittänyt.,...
kaipaan heikki kinnusta, leo lastumäkeä, pp peteliusta, ja monia monia muita.
Missä ovat nykyajan kunnon viihdeohjelmien tekijät????
jope ruonansuu
6
793
Vastaukset
- juostessa hylly
Itse kaipaan Hymyä pyllyyn näyttelijöitä. Kaikki pp:t ym heikit jää hopealle.
- assiantuntija
Samaa amatöörisarjaa Maria Sidit jne. Mr.Lothar osaa sentään niellä tulta ja on extremetaiteen hiottu timantti
- aatteleppa ite !
assiantuntija kirjoitti:
Samaa amatöörisarjaa Maria Sidit jne. Mr.Lothar osaa sentään niellä tulta ja on extremetaiteen hiottu timantti
Kyllä Jope Ruonansuu on kunkku!
- Anonyymi
aatteleppa ite ! kirjoitti:
Kyllä Jope Ruonansuu on kunkku!
Lyhytjalkasilla ja pitkä selkä sillä pätkillä on yleensä kovaääninen basso
- Anonyymi
Alkoholia mies käytti peittämään traumojaan lapsuuden koulukiusaamisesta., näin luki tänään Ilta lehdessä.
Alkoholisteilla on aina joku syy.
Voi voi Jopea, että oikein voi voi voi- Anonyymi
Jope oli persjalkanen suunsoittaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647