Onko kenelläkään kokemusta LG:n television ja Grundigin DVD:n yhteensopivuudesta? Kun LG:n (37" LD 420 N) ja Grundigin tallentavan DVD:n (GDR 6460) kytkee toisiinsa, television kuva muuttuu vihreäksi. Muiden telkkarimerkkien kanssa ongelma ei ilmene. Edustajan jälleenmyyntiliikettä ja ainakin LG:n "tekninen tuki" on asian suhteen ihan ymmällään (tai ainakin esittää olevansa).
Kuva vihreä!!
1
660
Vastaukset
- --,,,,
jotain ongelmaa scart-johdossa tai sitten ongelma on telkkarisi scart-liitännässä. Ei noissa pitäisi mitään yhteensopivuusongelmia olla, vaan noi on kaikki yhteensopivia. Eli vika on tekninen. Ilmeisestikin scartjohto ei pysty välittämään kaikkia värejä, eli puuttuu punainen tai sininen, tai sitten maajohto on poikki jostain noista väreistä. Tai sitten niinkuin sanoin, on telkkarin scart-liitännässä vastaavanlainen vika, eli scart-liitäntä ei ota vastaan kaikkia värejä. Mulla on joskus esiintynyt niin että jos scart-johto on vähän huonosti kiinni, kuva on esim. punertava, sama homma tietsikan monitorin kanssa. Kun piuhan laittaa kunnolla kiinni, kuva palautuu normaaliksi.
Kokeile telkkariasi toisella scart-johdolla ja jollain muulla siihen kytketyllä laitteella ja jos sama vika esiintyy, vie telkkarisi huoltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647