Samsung telkku ei tue .mkv elokuvan äänen pakkausta.
Osaisko joku kertoa, millä äänet saisi kuulumaan?
Jollain popcornin mkv converterilla yritin jo, mutta en osaa koko ohjelmaa käyttää ja mistään en löydä suomeks siihen ohjetta :( englanti ei oikein taitu..
MKV + ääni
tyhymä
1
391
Vastaukset
- tyhymä
Jos nyt joku kertois edes, miten toi ohjelma asennetaan oikein?
Itse olin järjestelmävalvojana kirjautuneena sisälle enkä saanut asennettua ohjelmaa luomaani kansioon program filesiin (minulla ei muka ollut tarvittavia oikeuksia). Ohjelma asentui järjestelmävalvojan Ladatut tiedostot -kansioon, samoin ne eri liitännäiset.
Tämän jälkeen ohjelma ei ymmärtänyt eri kovalevyltä etsimäni tiedoston polkua.
Googlettamalla ei löydy suomeks ohjeita, tai ainakaan minä en löydä, asennukseen ja tämän ohjelman käyttämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625