Oon 14 vuotta ja n. 173 cm pitkä tyttö länsi-suomesta ja etsiskelen poikia meseen kavereiksi. Oon ilonen ja joskus sanottu vähä pervoksiki : D Oon aika puhelias. Jos kiinnostaa, laita meseosottees niin lisäilen sut : D
Poikia meseen
22
1440
Vastaukset
- .,.
moi! Lisää uro-s@hotmail.com jos kiinnostaa. ;D
- 544
joompas@hotmail.com
- kiinnostaa ehkäpä
länsisuomea asut koska tolla perusteella voit asua oulussa tai turusa? voisko sua kiinnostaa mikään web cam kiva mesessä, tai jokin muu sekstailu
- jaken
jaken_serio@hotmail.com
- jaken
jaken_serio@hotmail.fi eikä .com
- :=)
vigu95@hotmail.com
lisää jos kiinnostaa. Ainaki ite asun satakunnas mut mis sää asus.?- 9696969696969696
Lisää chiq0r@windowslive.com
oon kans 96 lännenpoika =D
- katonypäivää
wau mäki oon länsi-suomesta. lisäileppä tällanen päpätteliä jätkä. os. timppa_v@windowslive.com
jutellaan sitte lisää - sejuuri!
Jos kiinnostaa nii lisäileppä winterstorm1992@hotmail.com :)
- oiuytrewsdfghjnm
hiphei16@hotmail.com
- aertyyhgfc
hottisko@hotmail.fi
- saa lisäillä tytöt,
tytöt länsi-suomesta, tai vaikka mistä kuhan ei venäjältä: ja ei haittaa vaikka oisit vähä pervo ja semmosia juu moi ja mesehän on ->D joojooooojoo@hotmail.com
poikien ei tarvi lisätä, niitä tunnen jo livenäki ihan tarpeeksi:D
- anskis451
anskis_t@hotmail.com
- aaassd
mr_henkka1@hotmail.com
- starly
starly_96@hotmail.com
länsi suomesta minäkin :)- fsdsffdsfsdfsdfssfdf
alottttja`? saanen kysyä?ew
- 14v
mttonimarttila@gmail.com lisää jos kiinnostaa!:)
- Franz Safka
kundi93@hotmail.fi...
- Voisitko lisätä?
skull_97@windowslive.com
- tddy
jakekone@hotmail.com lisäile vaa ^^
- stytsy95.,.
hehehehee :D siis miksi ihmeessä repesin tolle ilmotukselle>>>
''lisätkää!!!
tytöt länsi-suomesta, tai vaikka mistä kuhan ei venäjältä: ja ei haittaa vaikka oisit vähä pervo ja semmosia juu moi ja mesehän on ->D joojooooojoo@hotmail.com
poikien ei tarvi lisätä, niitä tunnen jo livenäki ihan tarpeeksi:D ''
juu moi lisäsin sut meseeni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657