Olen kopioinut VHS:ltä scartin kautta sonyn polttvalle DVD laitteelle. Poltettu setti näkyy itse polttamisen suorittaneessa DVD laitteessa ihan niinkuin pitääkin, mutta muut laitteet ja PC väittää poltetun DVD levyn olevan tyhjä ?
Kysymys kuuluu: mikä meni vituiks?
Mikä mättää, DVD+scart+VHS
4
442
Vastaukset
- tietäjä.
finalize (tai jotain semmosta, laitteesta riippuen) puutuu. Poltetut DVD't pitää 'päättää', jotta toimisi toisessa laitteessa.
- DVD-levyn
Levy säilyy avoimena, kunnes se viimeistellään (=suljetaan) FINALIZE -komennolla. Siihen menee pari minuuttia aikaa. Sonyssani tämä komento löytyy DISK INFO -valikosta. Samalla voit tallentaa levylle nimenkin jos jaksat kursoreilla kirjoittaa tarpeelliset tekstit. DVD-tallentimella oma tallenne näkyy ilman tätä viimestelyäkin, mutta muut DVD-soittimet eivät yleensä pysty avointa levyä toistamaan.
- tallentimessa:::!!%#
.
kohta "Viimeistele" näkyy jossakin hämärässä "levyn ominaisuudet" kohdassa
.- pkhonkan12
Kiitosksia finalizea vailla se oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625