Moi! Kaverini on kengät jalassa 140,5 cm pitkä joten pääseekö hän rakettiin ja muihin?
Linnamäen pituusrajat
14w tyttö
4
657
Vastaukset
- Hauhauhauhau
Pituusraja on yleensä se 140 cm. Se varmaan riippuu vähän työntekijästä, että päästääkö. Lähtökohtaisesti mun mielestä se pitää olla päästä varpaisiin. Eli ilman kenkiä, mutta ihan varmasti jos menee 10 sentin korkkareissa rupeevat kattomaan tarkemmin..
- jauhot suussa
Hän pääse ilmaiseksi pellenä Peacokin teatteriin. Siellä pätkiä tarvitaan Alle 140cm
- vaadeti
neljä laitetta mihin alle 140 cm ei pääse, joten ei mikään kovin rajoittava tekijä.
- kyllästyn äiti
120- 139,5 cm pitkä tarvitsee ties kuinka moneen laitteeseen yli 15v saattajan mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635