Hei!
mahtaisko sitä löytyä seinäjoki pietarsaari kokkola aluveelta ketään seuraksi ihaileen vedenalaista maailmaa snorklaillen viettelen kesälomaa heinä elokuun ja aika tulee pitkäksi ois mukava lähteä ihaileen pinnana alaista maailmaa yhdessä jonkun kanssa.
kaveria snorklaileen
2
492
Vastaukset
- pakasteankka
...mullakin kaveri hakusessa,poika ei aina viitsi lähteä mukaan ja yksinhän ei pitäis mennä. kokkolassa asustelen ja muutama hyvä paikka on tiedossa missä on kirkas vesi,kaloja ja rapuja ja syvyyttä aloittelijaystävällisesti2-12 toisessa ja jonkun verran yli 7m toisessa.En ole käynyt ihasn pohjassa asti katsomassa mutta se 7m tuli mittariin(ekat pitkät räpylät viime talvena ja mitkään räpäkkeet maskin vasta reilu vuosi sitten ostin eli ihan aloittelija olen) Ja meressähän on aina nähtävää jos keli suosii ettei mene sopaksi.
- missäheinäkuu on
Moi!
eipä se yksin snorklailu turvallista ole aina parin kanssa mukavei mennä
Heitäs mailia spirko_suomi 24.fi
niin suunitellaan lisää jollekkin illalle tai viikonlopulle räpiköinti reissua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450