siis että kun tuomari käskee mennä ympäri, pitääkö sitä ympyrää kiertää NIIN KAUAN että tuomari käskee pysähtyä, vai vain yksi kierros ??
yksi pikku kysymys seuraamisesta
4
272
Vastaukset
- hoddeer
kauan kunnes tuomari näyttää pysähtymiskäskyn, joten kannattaa aina sivusilmällä vilkuilla tuomaria jos on itse etummaisena tai edellään kulkevaa.
- fvdacre
Minä olen aina mennyt yhden ja kaikki muutkin omassa luokassani ja olen kuitenkin useamman kerran jo käynyt. Jos koira hyppii ja muuta eli tuomari ei näe, niin silloin voit itsekkin olettaa, että pyytänee uusiksi ja katseoa sivusilmällä sitä ajatellen, mutta jos juoksee ok, niin kyllä normaalisti riittää.
- titii
Kyllä se tuomari pyytää uudestaan, jos on tarvetta.
- viisastelija
kun yleensä olen mennyt yhden (mätsäreissä vain olen käynyt) , mutta kerran kun menin kierroksen ja sitten pysähdyin niin tuomari sanoi että niin kauan kierretään kunnes käsken pysähtyä. jäin sitten mietityttämään ettei näyttelyssä mokailisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657