On 25 vuotias venäläinen mies. Asun suomessa ja käyn töissä. Minulla on vakituinen oleskelulupa. Tällä hetkellä olen vaihtamassa venäjän passiani uuteenjonkan saan kuukauden päästä. Siksi ajaksi poliisi mönsi minulle väliaikaisen henkilökotin. Jossa lukee,että sen on myöntänyt "ulkomaalaispoliisi".
Minulla on tärkeä työmatka viikonpäästä , josta en oikein voi kieltäytyä.
Pääsenkö ulkomaalaisell myönnetyllä väliaikasella henkilökortille lentokoneseen ?
Luin netistä että eu:n ulko kansalaiset tarvitsevat passin. Mutta myös luin,ettei eu:n sisällä matkustus asia kirjoja tarkisteta.
Kysymys kuuluu: pääsenkö koneeseen?
ja teenkö rikoksen lähtemällä?
APUA!
3
315
Vastaukset
- jooggweg
Tarvitset käsittääkseni passin ja ei siihen kuukautta varmaan mene. Uuden passin hankintaan menee muutama viikko ja minulle taisi tulla kahdessa viikossa. Kannattaa ottaa asiasta selvään vaikka lentoyhtiöltä tai viranomaisilta, jotka tietävät asiasta enemmän.
- Nikki --
Minulla on maani viranomaisten kanssa ongelmia, ja sellaisia, että passin saan 1-2kk:n aikana.. Siksi ajaksi poliisi kieltäytyi minulle myöntämästä muuta väliaikaista henkilötodistusta. Miten helvetissä olen 2kk ilman passia toisessa maassa ?!
- pasaporte
Nikki -- kirjoitti:
Minulla on maani viranomaisten kanssa ongelmia, ja sellaisia, että passin saan 1-2kk:n aikana.. Siksi ajaksi poliisi kieltäytyi minulle myöntämästä muuta väliaikaista henkilötodistusta. Miten helvetissä olen 2kk ilman passia toisessa maassa ?!
Tuon kysymyksen "ilman passia olosta" sinun pitää valitettavasti osoittaa myös Venäjän suurlähetystölle Helsingissä. He kai sinulle uuden Venäjän passin kuukauden tai kahden päästä myöntävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635