Minulta alkaa voimat ehtyä.Poikani on todella sairas.Lääkkeet ei auta.Omahoitaja jätti.Kenen on vastuu?
Haukkuu minua jatkuvasti.On täynnä vihaa.Minä en jaksa.Syönkö pojan lääkkeet?Meillä on virtahepo olohuoneessa.Tämä on hätähuuto.
Psyykkisesti sairas
14
739
Vastaukset
- Huo-lestunut
Heidän tehtävä on auttaa sinua eteenpäin ja jaksamaan.
Tuosta kirjoituksestasi on kovin huonoa vetää taarkempia johtopäätöksiä.
Yritän nyt kuitenkin eli vertaistukea sinä ihan ensimmäiseksi tarvitset eli etsi netin kautta ja muuten kysellen samaa kohtaloa kokevia. Kokemuksesta lapsen vakavan sairauden kanssa elämisessä vertaistuki oli oikein täsmähoitoa myötäeläjälle, sillä siinä porukassa sairaus on normaalia elämää eli ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi.
Onko poikasi lääkitys todellakin oikein määritetty, jos epäilet niin lienee tarkistuksen aika.
Jos poijan voi ohjata jonnekin tilapäiseen hoitoon , että saat vetää hetken henkeä, niin tartu heti tilaisuuteen.
Olet ihan selvästi väsynyt lapsen äiti ja jos aikuinen on väsynyt, niin se heijastuu myös lapsiin.
On turha sanoa tuossa tilassa olevalle ihmiselle että maailmassa on paljon pieniä hienoja asioita kunhan osaa katsoa, mutta muistutan kun alat taas niitä huomata alat toipua henkiseltä väsymykseltäsi.
Valitettavasti täältä eteläisestä-suomesta on huono antaa apuja, mutta jos joku siltä seudulta lukee tämän viestin ja on henkisesti sekä fyysisesti valmis antamaan tukea tälle väsynelle äidille, niin nyt olisi se hetki toimia ajatuksen mukaisesti. Eihän siintä auttajalle mitään "käteen jää" ellei ole valmis pistämään itseään peliin ja osaa nähdä niitä pieniä asioita eli tukensa tuomaa apua muille !
Auttakaa siis, sillä omaishoitaja on nyt sen todellisessa tarpessa !!!- näin on
äidille vaikeaan tilanteeseen ja siitä selviytymiseen. Jos poikasi on sairas, hän tarvitsee apua. Sairaus ei myöskään ole syy tai oikeutus kohdella toisia huonosti. Jos poika ei hae apua itselleen, lähde itse hakemaan apua. Saat tukea ja näköaloja, miten tilannetta voisi lähteä purkamaan. Varkaudessa apua voit hakea sosiaalitoimen tai psykiatrian polikolinikan kautta. Taitaa vaan olla kesäsulut päällä. Myös yksityisiä palveluntarjoajia voi löytyä hakusanoilla netistä. Vertaistuki on myös tärkeää.
- palloteltu!
näin on kirjoitti:
äidille vaikeaan tilanteeseen ja siitä selviytymiseen. Jos poikasi on sairas, hän tarvitsee apua. Sairaus ei myöskään ole syy tai oikeutus kohdella toisia huonosti. Jos poika ei hae apua itselleen, lähde itse hakemaan apua. Saat tukea ja näköaloja, miten tilannetta voisi lähteä purkamaan. Varkaudessa apua voit hakea sosiaalitoimen tai psykiatrian polikolinikan kautta. Taitaa vaan olla kesäsulut päällä. Myös yksityisiä palveluntarjoajia voi löytyä hakusanoilla netistä. Vertaistuki on myös tärkeää.
mitään apua saa, pallottelevat paikasta toiseen. Oman lapseni pelastukseksi koitui aikoinaan se, että muutin pääkaupunkiseudulle. Täällä hän sai kunnon hoitoa ja hänestä tuli ihan normaali lapsi. Hän oli kiusaaja, joka myös löi toisia lapsia. Jos emme olisi muuttaneet pois Varkaudesta, lapsesta olisi varmaan ajan mittaan tullut rikollinen! Nyt jo voi olla pääkaupunkiseudullakin tilanne huonompi, mutta silloin oli hoitoa! Tämä oli 80-luvulla.
Varkauden sossusta kertoo jo sekin, että kun mieheni meni armeijaan ja odotin ensimmäistä lasta, sossu ei myöntänyt mitään tukea, vaan käski vanhempieni elättää minut ja lapsen. Turhaan anoin sotilasavustusta. Vieläköhän vanhemmat määrätään elättämään täysi-ikäiset lapset, jotka ovat jo naimisissa? Onhan se säästöä! Muutin sitten lapseni kanssa lähipaikkakunnalle vanhempieni luo niin kauaksi kun mieheni pääsi armeijasta. Ja sen jälkeen kokonaan pois Varkaudesta! Mihin lakiin tuo elättämisen vaatimus mahtoi perustua? palloteltu! kirjoitti:
mitään apua saa, pallottelevat paikasta toiseen. Oman lapseni pelastukseksi koitui aikoinaan se, että muutin pääkaupunkiseudulle. Täällä hän sai kunnon hoitoa ja hänestä tuli ihan normaali lapsi. Hän oli kiusaaja, joka myös löi toisia lapsia. Jos emme olisi muuttaneet pois Varkaudesta, lapsesta olisi varmaan ajan mittaan tullut rikollinen! Nyt jo voi olla pääkaupunkiseudullakin tilanne huonompi, mutta silloin oli hoitoa! Tämä oli 80-luvulla.
Varkauden sossusta kertoo jo sekin, että kun mieheni meni armeijaan ja odotin ensimmäistä lasta, sossu ei myöntänyt mitään tukea, vaan käski vanhempieni elättää minut ja lapsen. Turhaan anoin sotilasavustusta. Vieläköhän vanhemmat määrätään elättämään täysi-ikäiset lapset, jotka ovat jo naimisissa? Onhan se säästöä! Muutin sitten lapseni kanssa lähipaikkakunnalle vanhempieni luo niin kauaksi kun mieheni pääsi armeijasta. Ja sen jälkeen kokonaan pois Varkaudesta! Mihin lakiin tuo elättämisen vaatimus mahtoi perustua?Sotilasavustusta haetaan kelalta, jonka kela myös maksaa. kjeh
PääniOnKuutio kirjoitti:
Sotilasavustusta haetaan kelalta, jonka kela myös maksaa. kjeh
Tietty onhan se sääli, jos näin on oikeasti tapahtunut, eikä sinun kaltaista hidasälyistä trollia ole osattu neuvoa oikeaan paikkaan josta sotilasavustusta haetaan.
Itse aiheeseen palaten toivon voimia ja jaksamista alkuperäisen postin kirjoittajalle. Kyllä elämällä on tapana kääntyä parempaan suuntaan ennemmin tai myöhemmin -- näin ennen
PääniOnKuutio kirjoitti:
Sotilasavustusta haetaan kelalta, jonka kela myös maksaa. kjeh
tainnut mitään Kelaa olla! Tämä tapahtui ihan 60-luvun alussa! Sossulta se silloin haettiin!
näin ennen kirjoitti:
tainnut mitään Kelaa olla! Tämä tapahtui ihan 60-luvun alussa! Sossulta se silloin haettiin!
Ja tulet siis antamaan palautetta varkauden sossusta n. 50. vuotta sitten tapahtuneesta vääryydestä? Tietty eihän asiakaspalvelu saati muukaan ole voinut näin mitättömässä ajassa muuttua :D Kaiken kukkuraksi en menisi edes vannomaan, että sotilasavustus siihen aikaan mikään oikeutettu lisä olisi edes ollut, mene ja tiedä. Vinkkinä silti ensi kertaan, että mieti hetki jos toinenkin ennen kuin teet itsestäsi täys idiootin. Tosin valehtelisin jos väittäisin, etteikö tämä viimeinen letkautuksesi 60-luvulta ollut vallan mainio piriste tylsään päivään c'',3
- hae apua ensiavusta
mene ensiapuun ja kerro että et jaksa.Ja sano että nyt tarttee hoitoa heti. äläkä anna periksi ennenkuin olet avun saanut.
- ounou......
ja sitten ensiavun tympeä henkilökunta sanoo, että mene kotiin ja ota buranaa... Näin.
- hae apua
ounou...... kirjoitti:
ja sitten ensiavun tympeä henkilökunta sanoo, että mene kotiin ja ota buranaa... Näin.
no ei näin. on oltava tiukkana ja vaadittava apu. ja kyllä tulee kun vaatii. ei kai sitä etukäteen tartte arvailla kun mentävä sinne. jos ei mitään tee asian hyväksi niin ei varmaan myöskään apua tule.
- ja huolissani
olen, vaikka onkin sairaalahoidossa (ei Varkaudessa tosin) Mut soittaa monta krt. päivässä, aina en jaksa vastata kun soitot negatiivisiä ja aivan sekavia. Jos sinuun saisi yhteyden jotenkin, niin mielellään keskustelisin kanssasi. Voimia sinulle.
- Omaishoitaja
Tuntui pahalta.Kukahan älyni mittasi?Olen kertonut ennenkin täällä murheistani.Pitäisikö vaatia terapiaa?
Olemme maksaneet todella paljon veroja.Lääkäri ei edes näe nuorta.Kirjoittaa vain uuden reseptin.
Luulen,että lääkkeiden teho alkaa hiipua.Sydäntäni särkee katsoa ainokaistani,niin onnettomana.
Kaiken on saanut meiltä.Rakkautta,rakkautta. - omaishoitaja
Omaishoitaja kirjoitti:
Tuntui pahalta.Kukahan älyni mittasi?Olen kertonut ennenkin täällä murheistani.Pitäisikö vaatia terapiaa?
Olemme maksaneet todella paljon veroja.Lääkäri ei edes näe nuorta.Kirjoittaa vain uuden reseptin.
Luulen,että lääkkeiden teho alkaa hiipua.Sydäntäni särkee katsoa ainokaistani,niin onnettomana.
Kaiken on saanut meiltä.Rakkautta,rakkautta.Jatkan vielä vähän.Minun nimeni on :Vittumainen akka:(Pakkomielle soittaa musiikkia.Syö,syö ja nukkuu.
Tuli mieleen:Voisikohan takana olla fyysinen sairaus vielä lisäksi?Eipähän lääkäri pystynyt auttamaan
masentunutta poikaansa Hesassa.Juoksi Metron alle.Ps.Tämä äly-kääpiö pääsi täysillä pisteillä
oppikouluun vuonna -1960 :) - ujous11
omaishoitaja kirjoitti:
Jatkan vielä vähän.Minun nimeni on :Vittumainen akka:(Pakkomielle soittaa musiikkia.Syö,syö ja nukkuu.
Tuli mieleen:Voisikohan takana olla fyysinen sairaus vielä lisäksi?Eipähän lääkäri pystynyt auttamaan
masentunutta poikaansa Hesassa.Juoksi Metron alle.Ps.Tämä äly-kääpiö pääsi täysillä pisteillä
oppikouluun vuonna -1960 :)Kyllä apua saa jos hakee ja potilaskin sitä haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864