Tänään illalla, 9.7. Elisan/Saunalahden Nopsa tuntuu erityisen hitaalta. Sivujen lataus kestää poikkeuksellisen kauan. Onko aika jotenkin erikoinen, vai paikka? Itä-Helsingin ranta.
Erityisen hidasta tänään
7
695
Vastaukset
- asdsadsadasdas
Sama ongelma Vaasassa, ollut jo ainakin 4-5 päivää.
- nopee nopsa
Sama Kokkolassa, pari viikkoa menty nopeudet lähes nollassa.
- aidfghipoejrh
nopee nopsa kirjoitti:
Sama Kokkolassa, pari viikkoa menty nopeudet lähes nollassa.
sama homma Turussa
- akkonen
aidfghipoejrh kirjoitti:
sama homma Turussa
maskussa on hidastellut ja pätkinyt kummasti viimeaikoina. etupäässä iltaisin..
- voi ziiiiiisus
akkonen kirjoitti:
maskussa on hidastellut ja pätkinyt kummasti viimeaikoina. etupäässä iltaisin..
Tääl sama homma... Täältä löytyy GPRS verkko joka on tunnetusti ihan saatanan hidas (latausnopeus 4.5kb/s)... Enne löyty aina 3G joka oli about 3-5 Mb/s... Tekis ny saunalahti tälle hommalle jotaki!!!!!! Nopsa toimi 3 viikkoa hyvin, nyt täys paska. Aika jännää sinänsä, että toimi suunnilleen sen kokeilu ajan (kaksi viikoa) sen jälkeen meni täysin kuralle koko netti... Tästä ei oo mulle mitään iloa... Ei tällä voi oikeestaan mitään asioita hoitaa... Kaikki jipot on kokeiltu mutta ei, täältä on koko 3G kadonnut. Ainoastaan GPRS löytyy...
- Veksi 1
voi ziiiiiisus kirjoitti:
Tääl sama homma... Täältä löytyy GPRS verkko joka on tunnetusti ihan saatanan hidas (latausnopeus 4.5kb/s)... Enne löyty aina 3G joka oli about 3-5 Mb/s... Tekis ny saunalahti tälle hommalle jotaki!!!!!! Nopsa toimi 3 viikkoa hyvin, nyt täys paska. Aika jännää sinänsä, että toimi suunnilleen sen kokeilu ajan (kaksi viikoa) sen jälkeen meni täysin kuralle koko netti... Tästä ei oo mulle mitään iloa... Ei tällä voi oikeestaan mitään asioita hoitaa... Kaikki jipot on kokeiltu mutta ei, täältä on koko 3G kadonnut. Ainoastaan GPRS löytyy...
Eikö apua asetuksista?
Verkot> Verkkotila> Vain 3G - adsadasdasd
Veksi 1 kirjoitti:
Eikö apua asetuksista?
Verkot> Verkkotila> Vain 3GSe on niin, että asetuksista pistää "Vain 3G" kuuluvuus menee 0 ja ei toimi mikää. Sit ku pistää vain Gprs/edge niin alkaa hinaamaan edes hidasta nopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850