Jalka murtui useasta kohdasta ja nyt siinä on kipsi ja varata ei saa lainkaan. Kepit on, mutta kävely kovin hankalaa ja hidasta niillä. Asun Helsingissä, yksin kolmannessa kerroksessa, talossa ei ole hissiä. Nyt pitäisi kaupassa päästä käymään noin 300 metrin päässä, mutta mietin, että kuinka se ostosten keräily ja kantaminen sujuu yksin? Kaikki muutamat kaverit ovat kesälomilla kuka missäkin ja ei ole yhtäkään ihmistä, jota kehtaisi vaivata. Pari kaveria on jopa kieltäytyneet auttamasta (sanoivat puhelimesaa, että katotaan, soitan myöhemmin jne. eipä ole sen koommin kuulunut, joten mappiin "entiset kaverit"), joten avun pyytäminen on aika vaikeaa tälläisten tapausten jälkeen. Mistähän löytyisi apua? Voisin toki vaivanpalkkaakin hiukan maksaa.
Mistä saa apua?
avutonjopijalkapuoli
3
684
Vastaukset
- ....
ruokakauppoja, tilaat ja tuovat kotiin ostoksesi.
Toipumisia!- kldsnjhvgköjgoläsökm
Toivottavasti sinulle sattuu myös joskus niin, ettei kukaan ole auttamassa kun apua tarvitset!!!
- ----
kldsnjhvgköjgoläsökm kirjoitti:
Toivottavasti sinulle sattuu myös joskus niin, ettei kukaan ole auttamassa kun apua tarvitset!!!
tarkoitettu minulle?
Minä käytän nettiruokakauppaa erittäin usein, tällä nivelrikolla ei paljoa liikuskella kauppakassien kanssa.
Voit toki aloittaja soittaa kotisairaanhoitoon ja kysellä asiasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329