Rocca al Mareen,paljonko maksaa suunnilleen?
Taksi satamasta
3
396
Vastaukset
- sdggggg
10-15 ekee ja prisma bussi vie ilmatteeks mut on yleensä aina täynnä!
- buggy
Hyppää Linda Lineen. Bussi heti satamasta paatin saavuttua. Hinta 1 €. Samalla dösalla pääsee Viru keskukseenkin
Itse maksoin satamasta rocca al mareen 68kruunua eli noin 4,50e. Muistaakseni oli 25kr aloitusmaksu 4kr/km en ole varma. Tosin jotkut olivat hotelliltamme maksaneet jopa 250kr (lyhyempi matka kuin satamasta) ja pariskunta joka enemmän oli käynyt tallinnassa sanoi että 100-150kr on ihan normaali hinta. Prisma-bussillakin joskus tullut mentyä, jos heti d-satamasta hyppää kyytiin niin yleensä mahtuu vielä. Tuolta löytyy bussin aikatauluja:
http://www.roccaalmare.ee/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441